Навчальна література кафедри промислового маркетингу : [76] Collection home page

Logo

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 76 of 76
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Methodical recommendations20196-Dec-2019Методичні вказівки для підготовки до практичних занять з дисципліни «Стратегічний маркетинг» за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»/ Укл.: І. Л. Піняк, В. А. Фалович, Л. Я. Якимишин – Тернопіль: ТНТУ ім.І.Пулюя, 2019. – 63 с.Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Фалович, Володимир Андрійович
Methodical recommendations20195-Dec-2019Опорний конспект лекцій із дисципліни "Маркетингове ціноутворення" за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Бурліцька, Оксана Петрівна
Methodical recommendations20195-Dec-2019Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни "Рекламний менеджмент" для (магістрів)Бурліцька, Оксана Петрівна
Methodical recommendations20195-Dec-2019Навчально-методичні матеріали для самостійної роботи студентів з курсу "Поведінка споживачів" для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчанняБурліцька, Оксана Петрівна
Methodical recommendations20195-Dec-2019Методичні вказівки та індивідуальні завдання для самостійної роботи студентів із дисципліни "Мерчандайзинг" для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 "Маркетинг"Бурліцька, Оксана Петрівна
Methodical recommendations20195-Dec-2019Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни "Маркетингове ціноутворення" для студентів спеціальності 075 "Маркетинг"Бурліцька, Оксана Петрівна
Methodical recommendations20195-Dec-2019Опорний конспект лекцій із дисципліни "Поведінка споживачів" за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Бурліцька, Оксана Петрівна
Methodical recommendations20195-Dec-2019Опорний конспект лекцій із дисципліни «Мерчандайзинг» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Бурліцька, Оксана Петрівна
Methodical recommendations20195-Dec-2019Програма та методичні рекомендації для проходження практики «Вступ до фаху» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Бурліцька, Оксана Петрівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Піняк, Ірина Любомирівна
Methodical recommendations20192-Dec-2019Методичні вказівки для проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг в галузях та сферах діяльності» за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Methodical recommendations20192-Dec-2019Методичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» на тему: «Обґрунтування стратегії розвитку підприємства (на прикладі...)» / Укл.: І. Л. Піняк, Л. Я. Якимишин– Тернопіль: ТНТУ ім. І.Пулюя, 2019. – 61 с.Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Methodical recommendations20192-Dec-2019Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни „Маркетинг в галузях та сферах діяльності” для студентів галузі знань 07 „Управління та адміністрування” спеціальність 075 „Маркетинг”Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Handbook9-Oct-201930-Oct-2019Навчальний посібник для виконання кваліфікаційних робіт за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Шпилик, Світлана Василівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Голда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Фалович, Володимир Андрійович
Article201824-Jul-2019Орагнізаційне управління ризиками промислових підприємствТимошик, Михайло
ArticleDec-201514-Jul-2019цілеорієнтована оптимізація ризиків промислових підприємствТимошик, Михайло
Learning Object4-Jul-20194-Jul-2019Конспект лекцій з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства»Краузе, Ольга Ігорівна
Methodical recommendations4-Jul-20194-Jul-2019Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства»Краузе, Ольга Ігорівна
Methodical recommendations4-Jul-20194-Jul-2019Методичні вказівки до написання курсової робіт з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства»Краузе, Ольга Ігорівна
HandbookMay-201927-Jun-2019Навчально - методичний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху освітнього ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг», галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Фалович, Володимир Андрійович; Якимишин, Лілія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Рожко, Наталія Ярославівна; Міщук, Оксана Іванівна
Methodical recommendations20173-Jul-2018Методичні вказівки до проходження практики «Вступ до фаху» для студентів факультету економіки і підприємницької діяльності, галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 075 «Маркетинг».Фалович, Володимир Андрійович; Краузе, Ольга Ігорівна; Рожко, Наталія Ярославівна
Proceedings Book201825-Jun-2018Конкуренція як об'єктивна ринкова необхідністьГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна
Monograph201825-Jun-2018монографія реклама як інструмент маркетингуГолда, Надія Михайлівна; Поліщук, Наталя Володимирівна
Learning Object201823-Jun-2018Конспект лекцій з курсу “Основи маркетингу”Голда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна
Learning Object201823-Jun-2018Реклама і рекламна діяльність . Конспект лекційГолда, Надія Михайлівна
Learning Object201823-Jun-2018Опорний конспект лекцій з курсу: „Маркетинг послуг”Голда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Ліля Ярославівна
Methodical recommendations201823-Jun-2018Методичні вказівки для самостійної роботи студентів з курсу: „Маркетинг послуг”Голда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна
Methodical recommendations201823-Jun-2018Методичні вказівки для самостійної роботи з курсу: Теорія і практика рекламиГолда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна
Learning Object201823-Jun-2018Опорний конспект лекцій «Маркетингове моделювання»Голда, Надія Михайлівна
Methodical recommendations201823-Jun-2018Методичні вказівки для практичних занять з курсу: „Маркетинг послуг”Голда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Ліля Ярославівна
Methodical recommendations201721-Jun-2018Методичні вказівки до самостійної роботи дисципліни «Дослідження ринку» для студентів факультету економіки і менеджментуСеменюк, Світлана Богданівна
Methodical recommendations201821-Jun-2018Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни «Дослідження ринку» для студентів факультету економіки і менеджменту для всіх форм навчанняСеменюк, Світлана Богданівна
Course of lectures201811-Jun-2018Опорний конспект лекцій з курсу “Основи маркетингу” для студентів денної та заочної форм навчання усіх факультетів університетуГолда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна
HandbookMar-201811-May-2018Навчальний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху освітнього ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг», галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Федорович, Роман Володимирович; Бурліцька, Оксана Петрівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Якимишин, Лілія Ярославівна
Methodical recommendations20189-May-2018Програма професійно-орієнтованої практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг», 075 «Маркетинг»Оксентюк, Богдана Андріївна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Рожко, Наталія Ярославівна
Methodical recommendations20188-May-2018Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Логістичне обслуговування» для студентів спеціальності 8.030507 «Маркетинг»Якимишин, Лілія Ярославівна; Піняк, Ірина Любомирівна
Methodical recommendations20188-May-2018Методичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів спеціальності 8.030507 «Маркетинг»Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Learning ObjectMay-20185-May-2018Програма та методичні рекомендації до науково-дослідницької практики для студентів спеціальності 075 «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна; Голда, Надія Михайлівна; Фалович, Володимир Андрійович; Якимишин, Лілія Ярославівна
Methodical recommendationsMar-20182-Apr-2018Методичні вказівки до написання курсових робіт з дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчанняРожко, Наталія Ярославівна
Methodical recommendationsMar-20182-Apr-2018Методичні вказівки до написання курсових робіт з дисципліни: “Інфраструктура товарного ринку” для студентів денної, заочної форм навчання галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальність 6.030507 «Маркетинг»Рожко, Наталія Ярославівна
Methodical recommendationsMar-20182-Apr-2018Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни “Маркетинговий менеджмент” для студентів денної, заочної форм навчання галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальність 8.030507 «Маркетинг»Рожко, Наталія Ярославівна; Оксентюк, Богдана Андріївна
Methodical recommendationsMar-20182-Apr-2018Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни “Трейд - маркетинг”Рожко, Наталія Ярославівна; Фалович, Володимир Андрійович
Methodical recommendations201723-Nov-2017Методичні вказівки до написання курсових робіт для студентів факультету підприємницької діяльності із спеціальності 8.030507 – "Маркетинг" для всіх форм навчанняРожко, Наталія Ярославівна
Methodical recommendations201723-Nov-2017Методичні вказівки до написання курсових робіт для студентів факультету економіки та менеджменту із спеціальності 075 "Маркетинг" для всіх форм навчанняРожко, Наталія Ярославівна
Learning ObjectMay-201711-Jun-2017Навчальний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху освітнього ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»Бурліцька, Оксана Петрівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Федорович, Роман Володимирович; Оксентюк, Богдана Андріївна; Фалович, Володимир Андрійович; Міщук, Оксана Іванівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Learning Object20178-Jun-2017Методичний посібник для проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг» для студентів денної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» факультету економіки та менеджментуШпилик, Світлана Василівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Рожко, Наталія Ярославівна
Learning Object20168-Jun-2017Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів із дисципліни «Товарознавство непродовольчих товарів» для студентів факультету економіки і менеджменту зі спеціальності «Маркетинг» освітньо – кваліфікаційного рівня «бакалавр»Міщук, Оксана Іванівна
Learning Object20168-Jun-2017Опорний конспект лекцій із дисципліни «Товарознавство продовольчих товарів» для студентів факультету економіки і менеджменту зі спеціальності «Маркетинг» освітньо – кваліфікаційного рівня «бакалавр»Міщук, Оксана Іванівна
Learning Object20168-Jun-2017Методичний посібник із дисципліни «Маркетингові комунікації» для студентів факультету економіки і менеджменту зі спеціальності «Маркетинг» освітньо – кваліфікаційного рівня «бакалавр»Міщук, Оксана Іванівна
Learning Object1-Nov-201625-May-2017Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Інформаційний маркетинг"Семенюк, Світлана Богданівна
Learning Object1-Nov-201623-May-2017Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни "Інформаційний маркетинг"Семенюк, Світлана Богданівна
Learning Object1-Nov-201623-May-2017Методичні вказівки до курсових робіт з дисципліни "Інформаційний маркетинг"Семенюк, Світлана Богданівна
Other1-Nov-201623-May-2017Програма організаційно-економічної практикиСеменюк, Світлана Богданівна
Learning Object28-Nov-201628-Nov-2016Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни «Контрактне право та діловий етикет» спеціальності 075 «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна
Learning Object28-Nov-201628-Nov-2016Збірник завдань до практичних занять з курсу «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна; Шпилик, Світлана Василівна
Learning Object28-Nov-201628-Nov-2016Програма переддипломної практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Рожко, Наталія Ярославівна; Федорович, Роман Володимирович
Learning Object28-Nov-201628-Nov-2016Методичні вказівки до виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для студентів напряму підготовки «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна; Фалович, Володимир Андрійович
Learning Object28-Nov-201628-Nov-2016Конспект лекцій з дисципліни «Маркетинг» для студентів денної та заочної форм навчання факультету економіки та менеджментуКраузе, Ольга Ігорівна
Learning Object28-Nov-201628-Nov-2016Конспект лекцій з дисципліни «Контрактне право та діловий етикет» для студентів денної та заочної форм навчання факультету економіки та менеджменту спеціальності 075 «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна
Learning Object15-Sep-201615-Sep-2016Програма виробничої практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг» заочної форми навчання: [методичні вказівки]Краузе, Ольга Ігорівна; Шпилик, Світлана Василівна
Methodical recommendations13-Sep-201613-Sep-2016Методичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів напряму підготовки 0501 „Економіка і підприємництво” спеціальності 7.030507 та 8.030507 «Маркетинг»Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Learning Object20147-Sep-2016Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Введення в спеціальність»Семенюк, Світлана Богданівна
Methodical recommendations7-Sep-20167-Sep-2016Методичні вказівки до проведення практичних занять з курсу "Введення в спеціальнсть"Семенюк, Світлана Богданівна
Learning Object20157-Sep-2016Конспект лекцій з дисципліни «Введення в спеціальність» для студентів галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки «Маркетинг»Семенюк, Світлана Богданівна
Methodical recommendations201214-Jul-2016Методичні вказівки для виконання курсової роботи з курсу „Комерційна справа“ для студентів денної та заочної форм навчання факультету „Економіки і управління підприємствами“ спеціальності 6.030507 „Маркетинг“Дубик, Орест Іванович; Голда, Надія Михайлівна
Learning Object200914-Jul-2016Робоча програма ознайомчої практики для студентів 1 курсу із спеціальності 6.050100 „Маркетинг“Дубик, Орест Іванович; Юзьвак, Людмила Ігорівна
Book200914-Jul-2016Конкуренція: теорія і практика. Навчальний посібник для самостійного вивчення дисципліниГолда, Надія Михайлівна; Дубик, Орест Іванович
Book200714-Jul-2016Методичні вказівки для виконання курсових робіт з курсу „Конкуренційний аналіз“ для студентів спеціальностей 7.050108 та 8.050108 „Маркетинг“ всіх форм навчанняДубик, Орест Іванович; Юзьвак, Людмила Ігорівна
Book200514-Jul-2016Методичні вказівки для проведення практичних та самостійних занять з курсу "Конкуренційний аналіз" для студентів спеціальності "Менеджмент організацій" всіх форм навчанняДубик, Орест Іванович; Юзьвак, Людмила Ігорівна
Book200514-Jul-2016Методичні вказівки для проведення практичних та самостійних занять з курсу „Конкуренційний аналіз“ для студентів спеціальностей 7.050108 та 8.050108 "Маркетинг" всіх форм навчанняДубик, Орест Іванович; Юзьвак, Людмила Ігорівна
Book200214-Jul-2016Методичні рекомендації і практичні завдання з дисципліни “Управління ризиками в економіці” для студентів факультету управління та бізнесу у виробництві з спеціальності 7.050108 “Маркетинг”Тимошенко, М.Т.; Дубик, Орест Іванович
Learning Object15-Jun-201629-Jun-2016Методичні вказівки для проходження виробничої практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг»Федорович, Роман Володимирович; Рожко, Наталія Ярославівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Шпилик, Світлана Василівна
Learning Object20157-Jun-2016Методичні вказівки для проходження ознайомчої практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг»Бурліцька, Оксана Петрівна; Семенюк, Світлана Богданівна
Learning Object20156-Jun-2016Конспект лекцій із дисципліни "Маркетингове ціноутворення"Бурліцька, Оксана Петрівна
Learning Object3-Jun-20166-Jun-2016Навчальний посібник для виконання дипломних робіт за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Федорович, Роман Володимирович; Шпилик, Світлана Василівна
Learning Object19-May-201624-May-2016Навчальний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна; Федорович, Роман Володимирович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Фалович, Володимир Андрійович; Якимишин, Лілія Ярославівна; Міщук, Оксана Іванівна
Book201027-Jun-2013Економічний аналізСерединська, Віра Миколаївна; Загородна, Ольга Михайлівна; Федорович, Роман Володимирович; Seredynska, Vira Mykolayivna; Fedorovych, Roman Volodymyrovych; Zagorodna, Olha Myhaylivna
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 76 of 76

Discover

Date issued
by languages