Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35044
Назва: «Рекламний менеджмент»: конспект лекцій для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання
Автори: Бурліцька, Оксана Петрівна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: «Рекламний менеджмент»: конспект лекцій для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання / Укладач О. П. Бурліцька. – Тернопіль: ТНТУ імені івана Пулюя, 2021. – 90 с.
Дата публікації: 2021
Дата внесення: 6-тра-2021
Країна (код): UA
Теми: рекламна діяльність
конкурентні стратегії
цінова політика
споживач
рекламний ринок
товар
сегментація
попит
Короткий огляд (реферат): Рекламний менеджмент є організаційною основою рекламної діяльності, охоплює весь рекламний процес – від дослідження ринку й визначення потреб у рекламі до створення рекламного продукту, його публікації (показу) і дослідження ефективності проведених рекламних кампаній. Рекламний менеджмент являє собою систему процесів – аналіз, розроблення, планування, практичну реалізацію й контроль ефективності комплексу рекламних заходів, спрямованих на досягнення конкретних маркетингових цілей. Рекламний менеджмент включає : - аналіз ринкової ситуації з метою визначення потреби у рекламі; - дослідження рекламної аудиторії; - дослідження ринку рекламних засобів; - розроблення стратегії й тактики рекламних звернень; - розроблення плану рекламної кампанії; - реалізацію плану рекламної кампанії; - аналіз ефективності рекламних програм, розроблення рекомендацій із коректування рекламної кампанії. Сутність рекламного менеджменту полягає в управлінні рекламною діяльністю для досягнення таких цілей: - створення позитивного іміджу фірми й популярності її товарів; - інформування про споживчі властивості рекламованого товару і його переваг перед товарами фірм-конкурентів; - інформування про місця можливого придбання товарів; - створення системи інформаційно-сервісних послуг; - забезпечення стабільного збуту товарів і припливу покупців; - залучення оптових покупців, дилерів і корпоративних клієнтів; - забезпечення тривалого й ефективного функціонування фірми в конкретному сегменті ринку
Опис: Метою вивчення дисципліни є оволодіння знаннями й уміннями у сфері рекламного менеджменту. У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати: методологічні основи рекламної діяльності, закономірності і принципи рекламної діяльності; організаційні форми і структуру рекламних агенств, визначати взаємозв’язок рекламної діяльності з сучасними проблемами менеджменту та маркетингу, науково-технічним прогресом, інституціональними складовими розвитку суспільства. Студент повинний уміти: чітко визначати мету та концепцію рекламної кампанії, розробляти рекламну стратегію, організовувати рекламну діяльність, використовувати різноманітні засоби і методи планування рекламної кампанії; формувати рекламний бюджет, оцінювати та аналізувати ефективність рекламної кампанії.
Зміст: ВСТУП...5
РОЗДІЛ 1 ОСНОВИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
1.1 СУТНІСТЬ І СФЕРА РЕКЛАМНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ...6
1.1.1 Функції реклами...6
1.1.2 Призначення та сутність рекламного менеджменту...8
1.1.3 Рекламна діяльність та її учасники...10
1.1.4 Рекламний ринок...14
1.2 РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ …16
1.2.1 Міжнародний кодекс рекламної практики Міжнародної торговельної палати...16
1.2.2 Регулювання рекламної діяльності в Україні...20
1.3 ОСНОВНІ КЛАСИФІКАЦІЙНІ ОЗНАКИ РЕКЛАМИ...26
1.3.1 Класифікація реклами...26
1.3.2 Класифікація реклами на основі етапів життєвого циклу товару...35
РОЗДІЛ 2 УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
2.1 ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ...39
2.1.1 Фактори, що визначають рекламну діяльність...39
2.1.2 Сутність і цілі планування...41
2.1.3 Вибір каналів розповсюдження реклами...45
2.1.4 Ситуаційний аналіз...49
2.1.5 Рекламне планування...51
2.2 ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ...53
2.2.1 Місце реклами в структурі компанії. Функції менеджера з реклами...53
2.2.2 Організація рекламної служби на великих підприємствах...55
2.2.3 Організація рекламної служби на невеликих підприємствах...58
2.3 ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНИХ АГЕНТСТВ ...61
2.3.1 Роль та функції рекламних агентств...61
2.3.2 Організаційна структура рекламного агентства...65
2.4 ПІДГОТОВКА ТА ПРОВЕДЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ...68
2.4.1 Особливості рекламної кампанії...68
2.4.2 Планування рекламної кампанії...70
2.4.3 Етапи проведення рекламної кампанії...73
2.5 ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНОГО БЮДЖЕТУ ...75
2.5.1 Фактори, що впливають на розмір бюджету...75
2.5.2 Підходи до розроблення рекламного бюджету...77
2.5.3 Методи формування рекламного бюджету...79
2.6 КОНТРОЛЬ РЕЗУЛЬТАТІВ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ...83
2.6.1 Контроль рекламної діяльності ...83
2.6.2 Методи оцінки ефективності реклами...85
2.6.3 Оцінка економічного ефекту рекламної кампанії...87
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ...90
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35044
Власник авторського права: © Бурліцька О.П., 2021
Перелік літератури: 1. Закон України «Про рекламу»
2. Кортлєнд Бове. Современная реклама / Б. Кортлєнд, А. Уилльям. – Тольятти: «Издательский дом Довгань», 1995. – 704 с.
3. Божкова В.В Реклама та стимулювання збуту: Навч. посіб.\ В.В. Божкова, Ю.М.Мельник - К. : ЦУЛ, 2009. - 200 с.
4. Владимирська Г.О. Реклама: Навч. посібник /Г.О. Владимирська, П.О. Владимирський - К. : Кондор, 2006. - 334 с.
5. Гусаров Ю.В. Менеджмент рекламы: учеб. пособие/ Ю.В. Гусаров. – М.: ЗАО «Издательство «Экономика», 2007. – 527 с.
6. Исаенко Е.В., Васильев А.Г. Организация и планирование рекламной деятельности: Учеб. пособие для вузов. / Е.В. Исаенко, А.Г. Васильев. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2004. – 252 с.
7. Лук'янець Т. І. Рекламний менеджмент: Навч. посіб./ Т.І. Лук'янець - К.: КНЕУ, 2003. – 440 с.
8. Обритько Б.А. Реклама і рекламна діяльність/ Б.А. Обритько – К.: МАУП, 2002. – 240 с.
9. Обритько Б.А. Рекламний менеджмент: навч. посіб / Б.А. Обритько – К.: МАУП, 2000. – 120 с.
10. Рогожин М.Ю. Теорія и практика рекламной деятельности: учеб. пособ. / М.Ю. Рогожин – М.: Узд-во РДЛ, 2004. – 224 с.
11. Ромат Е.В. Реклама. / Е.В. Ромат – СПб.: Питер, 2007. – 208 с.
12. Хапенков В.Н. Организация рекламной деятельности: учебное пособие / В.Н. Хапенков, О.В. Сагинова, Д.В.Федюнин. – М.: Издательский центр «Академия», 2006. – 240 с.
Тип вмісту: Course of lectures
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рекламний менеджмент конспект лекцій 2021.pdf1,38 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора