Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17676

Назва: Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Введення в спеціальність»
Інші назви: Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Введення в спеціальність» для студентів денної, заочної форм навчання галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»
Автори: Семенюк, Світлана Богданівна
Бібліографічний опис: Методичні вказівки до самостійної роботи дисципліни «Введення в спеціальність» для студентів факультету економіки і підприємницької діяльності за напрямом підготовки «Маркетинг» для всіх форм навчання / укл. : С.Б.Семенюк. - Тернопіль : ТНТУ ім. Івана Пулюя, 2014. - 24 с.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 7-вер-2016
Теми: методичні вказівки
Короткий огляд (реферат): Самостійна робота студента є невід’ємною складовою процесу вивчення дисципліни «Введення в спеціальність», її зміст визначається робочою навчальною програмою, методичними матеріалами, завданнями та вказівками викладача.
Зміст: Характеристика самостійної роботи студентів 4 Основні вимоги до завдань самостійної роботи студентів 5 Зміст самостійної роботи студентів 6 План-графік самостійної роботи студентів 7 Тема 1. Становлення ринкової економіки в Україні. Види, типи і моделі ринку. 8 Тема 2. Область і завдання професійної діяльності маркетологів 10 Тема 3. Маркетинг як навчальна дисципліна, її зв'язок з іншими дисциплінами 12 Тема 4. Нова сфера застосування маркетингу 14 Тема 5. Маркетинг як соціальна техніка 17 Тема 6. Комплекс маркетингового менеджменту підприємства. 19 Тема 7. Міжнародний ринок. Ризики у міжнародному маркетингу 21 Тема 8. Необхідність інформації у маркетинговій діяльності 23
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17676
Перелік літератури: 1. Волкова Н.І . Маркетинг: навч. посіб. / Н.І. Волкова, Т.О. Окландер, Е.М. Забарна, О.М. Козакова, О.Б. Мішина, С.І. Рассадникова, Н.О. Черепанова Одес. нац. політехн. ун-т. — О.: Наука і техніка, 2009. — 160 с.
2. Дзинько Т. Маркетинг нового покоління //Фінансовий ринок України.- 2011.-No1 . -с. 21-26
3. Маркетинг. Підручник / У. Руделіус і інші. – Київ: НМЦ, 2009.- 648с.
4. Павленко А.Ф. Маркетинг: підручник / А.Ф. Павленко, І.Л. Решетнікова, А.В. Войчак, Н.В. Куденко, О.О. Бєляєв, Т.Є. Оболенська; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2008. — 600 с.
Тип вмісту: Learning Object
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора