このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17676

タイトル: Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Введення в спеціальність»
その他のタイトル: Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Введення в спеціальність» для студентів денної, заочної форм навчання галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»
著者: Семенюк, Світлана Богданівна
Bibliographic description (Ukraine): Методичні вказівки до самостійної роботи дисципліни «Введення в спеціальність» для студентів факультету економіки і підприємницької діяльності за напрямом підготовки «Маркетинг» для всіх форм навчання / укл. : С.Б.Семенюк. - Тернопіль : ТНТУ ім. Івана Пулюя, 2014. - 24 с.
発行日: 2014
Date of entry: 7-9月-2016
キーワード: методичні вказівки
抄録: Самостійна робота студента є невід’ємною складовою процесу вивчення дисципліни «Введення в спеціальність», її зміст визначається робочою навчальною програмою, методичними матеріалами, завданнями та вказівками викладача.
Content: Характеристика самостійної роботи студентів 4 Основні вимоги до завдань самостійної роботи студентів 5 Зміст самостійної роботи студентів 6 План-графік самостійної роботи студентів 7 Тема 1. Становлення ринкової економіки в Україні. Види, типи і моделі ринку. 8 Тема 2. Область і завдання професійної діяльності маркетологів 10 Тема 3. Маркетинг як навчальна дисципліна, її зв'язок з іншими дисциплінами 12 Тема 4. Нова сфера застосування маркетингу 14 Тема 5. Маркетинг як соціальна техніка 17 Тема 6. Комплекс маркетингового менеджменту підприємства. 19 Тема 7. Міжнародний ринок. Ризики у міжнародному маркетингу 21 Тема 8. Необхідність інформації у маркетинговій діяльності 23
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17676
References (Ukraine): 1. Волкова Н.І . Маркетинг: навч. посіб. / Н.І. Волкова, Т.О. Окландер, Е.М. Забарна, О.М. Козакова, О.Б. Мішина, С.І. Рассадникова, Н.О. Черепанова Одес. нац. політехн. ун-т. — О.: Наука і техніка, 2009. — 160 с.
2. Дзинько Т. Маркетинг нового покоління //Фінансовий ринок України.- 2011.-No1 . -с. 21-26
3. Маркетинг. Підручник / У. Руделіус і інші. – Київ: НМЦ, 2009.- 648с.
4. Павленко А.Ф. Маркетинг: підручник / А.Ф. Павленко, І.Л. Решетнікова, А.В. Войчак, Н.В. Куденко, О.О. Бєляєв, Т.Є. Оболенська; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2008. — 600 с.
Content type: Learning Object
出現コレクション:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
Metodychniv_vkazivky_do_samost_rob_.doc191 kBMicrosoft Word見る/開く
Metodychniv_vkazivky_do_samost_rob_.pdf399,51 kBAdobe PDF見る/開く
Metodychniv_vkazivky_do_samost_rob_.djvu207,91 kBDjVu見る/開く
Metodychniv_vkazivky_do_samost_rob___COVER.png80,46 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

管理ツール