Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25780
Назва: Конспект лекцій з курсу “Основи маркетингу”
Автори: Голда, Надія Михайлівна
Краузе, Ольга Ігорівна
Бібліографічний опис: “Основи маркетингу” : консп. лекц. / М.Н. Голда , О.І. Краузе. - Тернопіль : ТНТУ імені Івана Пулюя, 2018. - 96 с.
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 23-чер-2018
Країна (код): UA
Теми: маркетинг
ціна
товар
просування
збут
комплекс маркетингу
Короткий огляд (реферат): Курс «Основи маркетингу» відноситься до вибіркового циклу професійно-орієнтованих дисциплін для студентів, що навчаються на технічних спеціальностях ТДТУ ім..І.Пулюя. Мета вивчення. Метою викладання даної дисципліни є формування системи знань про сутність і зміст маркетингу як філософії бізнесу в умовах ринкової економіки і конкуренції. Анотація дисципліни: основним завданням дисципліни є вивчення основних понять, категорій, систем та алгоритмів маркетингу; набуття практичних навичок розв’язання конкретних маркетингових програм; виховання здатності до творчого пошуку напрямів та резервів удосконалення маркетингової діяльності підприємств.
Опис: Сутність маркетингу та його визначення. Основні передумови виникнення маркетингової діяльності. Еволюція концепцій маркетингу. Основні функції маркетингу. Концепції управління підприємством. Еволюція маркетингового управління. Базові поняття маркетингу та його задачі. Комплекс маркетингу: товар, ціна, розподіл, просування товару. Потреба як основна ідея маркетингу. Ієрархія потреб А. Маслоу. Цінності, основні види. Запити. Попит. Основні види попиту.
Опорний конспект лекцій складений згідно до вимог міністерських навчальних програм і містять навчальні матеріали з маркетингу. Даний посібник рекомендований для використання студентами у навчальному процесі та підготовці до іспитів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25780
Перелік літератури: 1. Ассэль Генри. Маркетинг: принципы и стратегия: Учебник для вузов. – М.: ИНФРА-М, 2001. – 804с.
2. Багиев Г.Л. Тарасевич В.М. Маркетинг: Учебник для вузов.- СПб: Питер, 2010.- 576с.
3. Годин А.М. Маркетинг: Учебник. – 4-е изд., перераб. и доп. – М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и К»,- 2006.-756с.
4. Кристофер Лавлок. Маркетинг услуг: персонал, технология, стратегия, 4-е изд.; Пер. с англ.- М.: Издательский дом «Вильямс», 2005. – 1008с.
5. Малашенко Н.П. Маркетинг на потребительском рынке: учебное пособие для студентов вузов, обучающихся по специальности «Маркетинг»/ Н.П.Малашенко. – М.:Омега-Л, 2008 – 207с.
6. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности: Учебник/ под ред. проф. В.А. Алек--сунина. – 4-е изд., перераб. и доп. – М.: Изд.-т. Корп. «Дашков и К», 2006. – 716с.
7. Маркетинг/ Под общ. ред. В.И. Видяпина, 4 т. – СПб.: Питер, 2004. – 1131с.
8. Нагапетьянц Н.А. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности. – М.: Вузовскийт учебник, 2007.- 272с.
9. Хруцкий В.Е., Корнеева И.В. Современный маркет
Тип вмісту: Learning Object
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підручник для ст Маркетинг.doc531,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора