Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25776
Назва: МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ для самостійної роботи з курсу: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА РЕКЛАМИ
Автори: голда, надія михайлівна
краузе, ольга ігорівна
Бібліографічний опис: Методичні вказівки складені згідно до вимог міністерських навчальних програм і містять навчальні матеріали з маркетингу послуг. Даний посібник рекомендований для використання студентами у навчальному процесі.
Дата публікації: 2018
Видавництво: тнту ім. Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: тнту ім. Івана Пулюя
Теми: реклама, маркетингові комунікації, комплекс просування, меліаканал, медіапланування, рекламний бюджет
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ Мета вивчення курсу. Мета вивчення дисципліни “Теорія і практика реклами” полягає у наданні студентам знань про місце та роль реклами в системі маркетингу; наукове обґрунтування проведення рекламних компаній та підвищення їх ефективності. Предмет є комплексна система основних категорій реклами, що зорієнтова на формування позитивного іміджу, встановлення довгострокових комерційних зв’язків та отримання прибутку. Завдання курсу “Теорія і практика реклами” полягає у навчанні студентів навичкам рекламного бізнесу з таких напрямків як: розробка стратегічних планів рекламної діяльності; використання наукових методик дослідження ринку реклами, розробка бюджету рекламної компанії; використання у рекламному бізнесі сучасних засобів обчислювальної техніки та економіко-математичних методів.
Опис: Реклама в однаковій мірі потрібна виробнику та споживачу; виробнику – щоб донести інформацію про свій товар чи фірму до споживача, а споживачу – щоб поповнити свої знання про товар чи фірму. На даний момент економічного розвитку, реклама стала життєво необхідною для економічного зростання будь-якої країни. З одного боку під її впливом формується індивідуальна система цінностей споживача і в сукупності суспільна думка в цілому. З іншого боку, реклама є майже не єдиним явищем суспільного життя, яке гнучко реагує на зміну оточуючого середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25776
Перелік літератури: 1.Бове Кртлэнд Л., Аренс Уилльям Ф. Современная Реклама .-Тольятти:Издательский дом "Довгань",2005 .-
Божкова В.В., Мельник Ю.М. Реклама та стимулювання збуту:Навчальний посібник .-2-ге вид., стереотип.-К.:ЦУЛ,2010 .-200 с.-МОН України. Сумський державний університет .
3.Божкова В.В., Мельник Ю.М. Реклама та стимулювання збуту:Навчальний посібник .-К.:ЦУЛ,2009 .-200 с.-МОН України. Сумський державний університет .
4.Витале Джо Малый бизнес: Реклама .-М.:Издательский дом "Довгань",1998 .-224 с.
5.Владимирська Г.О., Владимирський П.О. Реклама:Навчальний посібник .-К.:Кондор,2006 .-334 с.
6.Дайновский Ю.А. 505 приемов бизнеса: маркетинг, менеджмент, реклама, торговля, производство,налоги, стимулирование труда .-К.:А.С.К.,1998 .-272с.-Економика финансы право .
7.Джефкінс Ф. Реклама:Практичний посібник/Доповнення і редакція Д.Ядіна .-Четверте видання .-К.:Знання,2001
8. Краско Т.И. Психология рекламы:/ Под. Ред. Е.В.Ромата.– Харьков: Студцентр, 2002. – 216с.
9.Обритько Б.А. Реклама і рекламна діяльність:Курс лекцій .-К.:МАУП,2002 .-240 с.-МАУП .
10.Пазух М.Д. Реклама у підприємницькій діяльності:Навчальний посібник .-К.:ЦУЛ,2006 .-192 с.
11. Ромат Е.В. Реклама: Учебник для студентов специальности «Маркетинг».– 3-е изд.Киев; Харьков: НВФ «Студцентр», 2009. – 480с.
12.Ромат Е.В. Реклама в системе маркетинга:Учебник .-Харьков:НВФ"Студцентр",1995 .-229 с.
Тип вмісту : Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нова метод синтетичні засоби.doc56,09 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора