Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24801

Назва: Навчальний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху освітнього ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг», галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»
Автори: Федорович, Роман Володимирович
Бурліцька, Оксана Петрівна
Краузе, Ольга Ігорівна
Оксентюк, Богдана Андріївна
Семенюк, Світлана Богданівна
Фалович, Володимир Андрійович
Якимишин, Лілія Ярославівна
Бібліографічний опис: Навчальний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху освітнього ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг», галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / Р.В. Федорович , О.П. Бурліцька , О.І. Краузе , Б.А. Оксентюк та інш. - Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2018 – 179 с.
Дата публікації: бер-2018
Дата внесення: 11-тра-2018
Видавництво: ФО-П Шпак В. Б.
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Теми: ринок
попит
комунікації
ціна
політика розподілу
стимулювання збуту
номенклатура
логістика
Короткий огляд (реферат): Перехід економіки країни на ринкові умови господарювання вимагає нових підходів до економічної освіти бакалаврів-маркетологів, до формування їх вміння застосовувати теоретичні знання на практиці та раціонально їх використовувати. Це зумовлює вироблення нових прийомів та залучення додаткових інтелектуальних ресурсів для ефективного впровадження результатів науки та техніки у виробництво.
Опис: Екзамен з фаху бакалаврів, який базується на застосуванні знань всіх професійно-орієнтованих дисциплін, передбачає: - підготовку бакалаврів з маркетингу, які б відповідали сучасним вимогам управління та організації бізнесу на підприємствах всіх форм власності; - розробку оптимальної моделі бакалавра через зв’язки з виробництвом та вивчення потреб регіону у фахівцях вище зазначеного профілю; - впровадження у навчальний процес сучасної обчислювальної техніки, комп’ютерних технологій та нових методів активного навчання (організація ділових ігор, моделювання виробничих ситуацій, проведення практичних занять на робочих місцях у виробничих структурах філіалу кафедри);
Зміст: Вступ
Розділ 1. Зміст навчальних дисциплін, які внесені до програми екзамену з фаху
Розділ 2. Питання для самопідготовки до складання екзамену з фаху
Розділ 3. Конспект лекцій з професійно-орієнтованих дисциплін, що внесені до програми екзамену з фаху
3.1. Маркетинг промислового підприємства
3.2. Маркетингова товарна політика
3.3. Маркетингове ціноутворення
3.4. Логістика
3.5. Маркетингові комунікації
3.6. Маркетингові дослідження
Розділ 4. Формування екзаменаційних комісій
Розділ 5. Критерії оцінювання знань та умінь випускників екзаменаційною комісією
Додатки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24801
Власник авторського права: © ТНТУ, 2018 © Колектив авторів, 2018
Перелік літератури: Бєлявцев М. І. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств /М. І. Бєлявцев, М. М. Беспята //Маркетинг в Україні. – 2010. – № 1(59). – С. 24-26.
Балабанова Л. В. Стратегічний маркетинг: підручник /Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова. – К., ЦНЛ, 2012. – 612 с.
Бойчук І. В. Маркетинг промислового підприємства: навчальний посібник /І. В. Бойчук, А. Я. Дмитрів. – К., 2017. – 620 с.
Сумець О.М. Оцінка конкурентоспроможності сучасного промислового підприємства. Навчальний посібник / О.М.Сумець. - К. :ЦНЛ, 2009. – 280 с.
Колесников О.В. Ціноутворення: Навч. посібн. /О.В. Колесников. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 144 с.
Корінєв В.Л., Корецький М.Х., Дацій О.І. Маркетингова цінова політика: Навчальний посібник/ В. Л. Корінєв, М. Х. Корецький, О. І. Дацій. – К.: ЦУЛ, 2007. – 200 с.
Лошенюк І.Р., Гуменюк А.М., Чаплінський Ю.Б. Маркетингова цінова політика: Навчальний посібник/ І.Р. Лошенюк, А.М. Гуменюк, Ю.Б. Чаплінський. – К.: Дакор, КНТ, 2008. – 184
Тип вмісту: Handbook
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bak_samopidgot_2018.pdf2,11 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
bak_samopidgot_2018.djvu2,44 MBDjVuПереглянути/відкрити
bak_samopidgot_2018__COVER.png367,01 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора