Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24801

Titolo: Навчальний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху освітнього ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг», галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»
Autori: Федорович, Роман Володимирович
Бурліцька, Оксана Петрівна
Краузе, Ольга Ігорівна
Оксентюк, Богдана Андріївна
Семенюк, Світлана Богданівна
Фалович, Володимир Андрійович
Якимишин, Лілія Ярославівна
Bibliographic description (Ukraine): Навчальний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху освітнього ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг», галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / Р.В. Федорович , О.П. Бурліцька , О.І. Краузе , Б.А. Оксентюк та інш. - Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2018 – 179 с.
Data: mar-2018
Date of entry: 11-mag-2018
Editore: ФО-П Шпак В. Б.
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Parole chiave: ринок
попит
комунікації
ціна
політика розподілу
стимулювання збуту
номенклатура
логістика
Abstract: Перехід економіки країни на ринкові умови господарювання вимагає нових підходів до економічної освіти бакалаврів-маркетологів, до формування їх вміння застосовувати теоретичні знання на практиці та раціонально їх використовувати. Це зумовлює вироблення нових прийомів та залучення додаткових інтелектуальних ресурсів для ефективного впровадження результатів науки та техніки у виробництво.
Descrizione: Екзамен з фаху бакалаврів, який базується на застосуванні знань всіх професійно-орієнтованих дисциплін, передбачає: - підготовку бакалаврів з маркетингу, які б відповідали сучасним вимогам управління та організації бізнесу на підприємствах всіх форм власності; - розробку оптимальної моделі бакалавра через зв’язки з виробництвом та вивчення потреб регіону у фахівцях вище зазначеного профілю; - впровадження у навчальний процес сучасної обчислювальної техніки, комп’ютерних технологій та нових методів активного навчання (організація ділових ігор, моделювання виробничих ситуацій, проведення практичних занять на робочих місцях у виробничих структурах філіалу кафедри);
Content: Вступ
Розділ 1. Зміст навчальних дисциплін, які внесені до програми екзамену з фаху
Розділ 2. Питання для самопідготовки до складання екзамену з фаху
Розділ 3. Конспект лекцій з професійно-орієнтованих дисциплін, що внесені до програми екзамену з фаху
3.1. Маркетинг промислового підприємства
3.2. Маркетингова товарна політика
3.3. Маркетингове ціноутворення
3.4. Логістика
3.5. Маркетингові комунікації
3.6. Маркетингові дослідження
Розділ 4. Формування екзаменаційних комісій
Розділ 5. Критерії оцінювання знань та умінь випускників екзаменаційною комісією
Додатки
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24801
Copyright owner: © ТНТУ, 2018 © Колектив авторів, 2018
References (Ukraine): Бєлявцев М. І. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств /М. І. Бєлявцев, М. М. Беспята //Маркетинг в Україні. – 2010. – № 1(59). – С. 24-26.
Балабанова Л. В. Стратегічний маркетинг: підручник /Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова. – К., ЦНЛ, 2012. – 612 с.
Бойчук І. В. Маркетинг промислового підприємства: навчальний посібник /І. В. Бойчук, А. Я. Дмитрів. – К., 2017. – 620 с.
Сумець О.М. Оцінка конкурентоспроможності сучасного промислового підприємства. Навчальний посібник / О.М.Сумець. - К. :ЦНЛ, 2009. – 280 с.
Колесников О.В. Ціноутворення: Навч. посібн. /О.В. Колесников. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 144 с.
Корінєв В.Л., Корецький М.Х., Дацій О.І. Маркетингова цінова політика: Навчальний посібник/ В. Л. Корінєв, М. Х. Корецький, О. І. Дацій. – К.: ЦУЛ, 2007. – 200 с.
Лошенюк І.Р., Гуменюк А.М., Чаплінський Ю.Б. Маркетингова цінова політика: Навчальний посібник/ І.Р. Лошенюк, А.М. Гуменюк, Ю.Б. Чаплінський. – К.: Дакор, КНТ, 2008. – 184
Content type: Handbook
È visualizzato nelle collezioni:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
bak_samopidgot_2018.pdf2,11 MBAdobe PDFVisualizza/apri
bak_samopidgot_2018.djvu2,44 MBDjVuVisualizza/apri
bak_samopidgot_2018__COVER.png367,01 kBimage/pngVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.

Strumenti di amministrazione