Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/20750
Назва: Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни "Інформаційний маркетинг"
Автори: Семенюк, Світлана Богданівна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни «Інформаційний маркетинг» для студентів факультету економіки і менеджменту спеціальності 075 «Маркетинг» для всіх форм навчання
Дата публікації: 1-лис-2016
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Кількість сторінок: 54
Короткий огляд (реферат): Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни «Інформаційний маркетинг» для студентів факультету економіки і менеджменту спеціальності 075 «Маркетинг» для всіх форм навчання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/20750
Тип вмісту : Learning Object
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
методичні вказівки до практичних занять.doc2,22 MBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора