Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32820
Назва: Методичні вказівки до написання курсових робіт для студентів факультету економіки та менеджменту із спеціальності 075 "Маркетинг" для всіх форм навчання.
Автори: Рожко, Наталія Ярославівна
Бібліографічний опис: Методичні вказівки до написання курсових робіт для студентів факультету економіки та менеджменту із спеціальності 075 "Маркетинг" для всіх форм навчання. – Тернопіль : ТНТУ, 2018. – 30 с.
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 2-лис-2020
Видавництво: ТНТУ ім. І Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Теми: курсова робота
дослідження
Короткий огляд (реферат): Курсова робота – завершальний етап навчання студента у вузі. Вона є вищою формою його самостійних науково-дослідницьких пошуків і виявляє сту¬пінь професійної підготовки, здатність до самостійного мислення, до самостійної практичної діяльності. Студент готується до написання курсової роботи, поступово набуваючи навичок самостійного опрацювання наукової літератури, періодичної преси, бібліографічних джерел, архівних матеріалів та первинної документації підприємств тощо. В ознайомленні з методами наукової роботи, в прищепленні навичок наукового дослідження велику роль відіграють практичні і семінарські заняття на 5 – 6 курсах та наукові семінари, в яких працюють студенти 5 – 6 курсів.
Опис: Головна мета виконання курсової роботи — глибоко і творчо вивчити конкретне питання (проблему) теорії та практики з елементами поглибленого аналізу, опанувати методи наукового дослідження. У процесі роботи студенти вдосконалюють і розвивають такі навички та вміння: – самостійно формулювати проблему дослідження; – визначати мету, основні завдання, предмет, об'єкт дослідження; – здійснювати пошук і добір необхідної наукової інформації; – аналізувати реальні факти і події, пов'язані з діяльністю підприєм¬ницьких структур (підприємств виробничої, житлово-комунальної, побутової та соціальної сфери) всіх форм власності; – логічно і аргументовано висловлювати свої думки, пропозиції, роби¬ти висновки; – правильно оформляти науково-довідковий матеріал; – публічно захищати підготовлену роботу (робити наукові повідом¬лення, відпо¬відати на запитання, захищати свою точку зору тощо). Успіх курсової роботи великою мірою залежить від зацікавленості сту-дента темою дослідження. Лише та праця, яка виконується з інтересом, з творчим горінням, розкриває його наукові здібності і приносить автору моральне задо¬волення. Курсова робота є безпосереднім проявом активної і цілеспрямованої учас¬ті студента в науково-дослідній роботі, що має конкретне значення і вагомо впли¬ває на формування спеціаліста, що вміє творчо мислити, робити власні висновки.
Зміст: Вступ
1. Основі етапи виконання та захисту курсової роботи
1.1. Вибір теми та об'єкта дослідження
1.2. Формування мети та основних завдань
1.3. Пошук та опрацювання інформації
1.4. Складання плану
1.5. Написання тексту (виклад матеріалу)
1.6. Подання курсової роботи керівнику
1.7. Захист та оцінювання курсової роботи
2. Зміст і структура курсової роботи
2.1. Вимоги до змісту
2.2. Вимоги до структури
2.3. Вимоги до оформлення
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32820
Власник авторського права: ©ТНТУ ім. І Пулюя, 2018
Перелік літератури: 1. Про вищу освіту: закон України [прийнято ВР 17 січня 2012 року, № 2984-ІІІ] // www.rada.gov.ua.
2. Про норми часу для планування та обліку навчальної роботи науково-педагогічних працівників, пов’язаної з виконанням дипломних робіт та проектів: Наказ ректора Тернопільського національного технічного університету ім. Івана Пулюя № 884-01 від 14.12.2011 р.
3. Агафонова Л.Г. Підготовка бізнес-плану: Практикум /Л. Г. Агафонова, О. В. Рога – К.: "Знання", 1999. – 158 с.
4. Ансофф И. Стратегическое управление./ И. Ансофф. Пер. с англ. – М. Экономика, 1989. –256 с.
5. Баяндин Н.И. Стратегии повышения конкурентоспособности / Н.И. Баяндин // Маркетинг и маркетинговые исследования– 2011. – №1. – 63–66 с.
6. Бєлявцев М. І. Маркетинговий менеджмент: навч. посібник / М. І. Бєлявцев, В. М. Воробйов. – К.: Центр навчальноїлітератури, 2006. – 407 с.
7. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф.Котлер; [пер. с англ. Т.Виноградовой и др.; под ред. Л.А.Волковой, Ю.Н. Каптуревского] – [10-е изд.] – СПб.: Питер, 2003. – 749с.
8. Куценко В. М. Маркетинговий менеджмент: Навч. посіб. / В. М. Куценко– К.: МАУП, 2003. — 184 с.
9. Липчук В. В. Маркетинг: Навчальний посібник / За загальною редакцією В. В. Липчука – Львів: «Магнолія 2006», 2012– 456 с.
10. Лаврова Ю. В. Економіка підприємства та маркетинг[Електронний ресурс]: конспект лекцій /Ю. В. Лаврова – Х., 2012. – 227 с. – Режим доступу: http://buklib.net/books/37178/ (13.03.2014).
11. Мазур А.Г Методичні вказівки до виконання дипломних робіт за освітньо-кваліфікаційним рівнем “Спеціаліст” спеціальності 7.050201 “Менеджмент організацій”/ А.Г. Мазур, С.Г. Кафлевська, Н.А. Потапова, О.Ф. Мельничукта ін.. – Вінниця: РВВ ВДАУ, 2008.–80 с.
12. Стеченко Д., Чмир О. Методологія наукових досліджень / Д. Стеченко, О. Чмир. – К.: Знання, 2005. – 309 с.
13. Шейко В. Організація та методика науково-дослідницької діяльності: Підручник / В. Шейко, Н. Кушнаренко. – К.: Знання-Прес, 2002. – 295 с.
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичка Маркет-М-т.doc179 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
Методичка Маркет-М-т.pdf689,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора