Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24795
Назва: Методичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів спеціальності 8.030507 «Маркетинг»
Автори: Піняк, Ірина Любомирівна
Якимишин, Лілія Ярославівна
Приналежність: ТНТУ ім.І.Пулюя
Бібліографічний опис: Методичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів спеціальності 8.030507 «Маркетинг» / укл. : І. Л. Піняк , Л. Я. Якимишин. – Тернопіль : ТНТУ ім. І.Пулюя, 2018. – 62 с.
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 8-тра-2018
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ ім.І.Пулюя
Опис: Навчально-методична розробка містить методичні вказівки до виконання курсової роботи, зміст, алгоритм написання і зразки структури курсової роботи, наведені у додатках, а також список рекомендованої літератури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24795
Власник авторського права: © Колектив авторів, 2018
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_СТРАТЕГШЧНИЙ_2018.pdf628,1 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора