Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/20777
Назва: Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Інформаційний маркетинг"
Автори: Семенюк, Світлана Богданівна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Методичні вказівки до самостійної роботи дисципліни «Інформаційний маркетинг» для студентів факультету економіки і менеджменту за спеціальністю «Маркетинг» / Укл. С.Б.Семенюк - Тернопіль, ТНТУ ім. Івана Пулюя, 2016. - 30с.
Дата публікації: 1-лис-2016
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Кількість сторінок: 30
Короткий огляд (реферат): Самостійна робота студента є невід’ємною складовою процесу вивчення дисципліни «Інформаційний маркетинг», її зміст визначається робочою навчальною програмою, методичними матеріалами, завданнями та вказівками викладача.
Опис: Основним видом самостійної роботи студентів є опрацювання наукових, методичних, інформаційних джерел, нормативно-правових актів, інструктивних матеріалів тощо.
Зміст: Типовими формами завдань при виконанні самостійної роботи студентів з курсу «Інформаційний маркетинг» є: конспект теоретичних питань, реферат з проблемних питань, доповідь з дискусійних питань, ситуаційних завдань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/20777
Тип вмісту : Learning Object
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
методичні вказівки до самостійної роботи.doc292,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора