Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/20777
Titre: Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Інформаційний маркетинг"
Auteur(s): Семенюк, Світлана Богданівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Методичні вказівки до самостійної роботи дисципліни «Інформаційний маркетинг» для студентів факультету економіки і менеджменту за спеціальністю «Маркетинг» / укл. : С.Б.Семенюк. - Тернопіль : ТНТУ ім. Івана Пулюя, 2016. - 30 с.
Date de publication: 1-nov-2016
Date of entry: 25-mai-2017
Editeur: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Number of pages: 30
Résumé: Самостійна робота студента є невід’ємною складовою процесу вивчення дисципліни «Інформаційний маркетинг», її зміст визначається робочою навчальною програмою, методичними матеріалами, завданнями та вказівками викладача.
Description: Основним видом самостійної роботи студентів є опрацювання наукових, методичних, інформаційних джерел, нормативно-правових актів, інструктивних матеріалів тощо.
Content: Типовими формами завдань при виконанні самостійної роботи студентів з курсу «Інформаційний маркетинг» є: конспект теоретичних питань, реферат з проблемних питань, доповідь з дискусійних питань, ситуаційних завдань.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/20777
Content type: Learning Object
Collection(s) :Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
методичні вказівки до самостійної роботи.doc292,5 kBMicrosoft WordVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration