Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29442
Назва: Методичні вказівки та індивідуальні завдання для самостійної роботи студентів із дисципліни "Мерчандайзинг" для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 "Маркетинг"
Автори: Бурліцька, Оксана Петрівна
Бібліографічний опис: Методичні вказівки та індивідуальні завдання для самостійної роботи студентів із дисципліни "Мерчандайзинг" для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 "Маркетинг" / укл. : О. П. Бурліцька. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2019. – 25 с.
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 5-гру-2019
Видавництво: ТНТУ ім. І. Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ ім. І. Пулюя
Теми: маркетинг
попит
заасоби масової інформації
бюджет
Короткий огляд (реферат): Мерчандайзинг в останній час став достатньо популярним поняттям. Це пов’язано, перш за все, з відродженням вітчизняної роздрібної торговлі. Продуктові та речові ринки, які ще нещодавно були основними місцями покупок “середньостатистичного покупця”, сьогодні стрімко поступаються своїми позиціями сучасним роздрібним торговим центрам. Нові форми взаємовідносин з покупцями вимагають від сучасних продавців кардинальних змін технологій маркетингової діяльності. До того ж застосування елементів реклами у місцях продажу уже не є достатнім. Практика активно потребує комплексних маркетингових рішень, які об’єднують у одній стратегії товарну, цінову, збутову та комунікаціонну діяльність підприємств. До числа таких найважливіших маркетингових технологій, поряд із брендингом та позіціонуванням, відноситься і мерчандайзинг.
Опис: В процесі навчання студенти повинні знати та вміти: - оцінки стану мерчандайзингу на торгівельному підприємстві; - визначення, цілі і задачі мерчандайзингу; - застосування правил мерчандайзингу; - оцінки особливості мерчандайзингу постачальника та мерчандайзингу у роздрібної торгівлі; - оволодіння методами мерчандайзингу постачальника; - оволодіння навиками просування товару крізь підприємства роздрібної торгівлі; - застосування різних методів продажу товарів; - використання психологічних особливостей покупця при застосуванні методів впливу при прийняттю рішення про покупку; - придбати уміння використання різних видів чуттєвих компонентів, що впливають на прийняття рішення покупцем; - оцінювати види POS- матеріалів та їх призначення; - оволодіти навиками та прийомами мерчандайзингу нового товару; - засвоїти специфіку національного мерчандайзингу та особливості роботи вітчизняного спеціаліста з мерчандайзингу.
Зміст: Вступ
1. Методичні рекомендації до виконання ситуаційного завдання
2. Вимоги до виконання і оформлення ситуаційного завдання
3. Критерії оцінювання ситуаційного завдання
4. Закріплення завдань за студентами
5. Варіанти завдань для виконання ситуаційного завдання
6. Список джерел, що рекомендується для використання при виконанні ситуаційного завдання
Додаток А
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29442
Власник авторського права: © ТНТУ ім. І. Пулюя
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
мерч. методичка.pdf938,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора