Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29442
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.date.accessioned2019-12-05T10:31:10Z-
dc.date.available2019-12-05T10:31:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМетодичні вказівки та індивідуальні завдання для самостійної роботи студентів із дисципліни "Мерчандайзинг" для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 "Маркетинг" / укл. : О. П. Бурліцька. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2019. – 25 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29442-
dc.descriptionВ процесі навчання студенти повинні знати та вміти: - оцінки стану мерчандайзингу на торгівельному підприємстві; - визначення, цілі і задачі мерчандайзингу; - застосування правил мерчандайзингу; - оцінки особливості мерчандайзингу постачальника та мерчандайзингу у роздрібної торгівлі; - оволодіння методами мерчандайзингу постачальника; - оволодіння навиками просування товару крізь підприємства роздрібної торгівлі; - застосування різних методів продажу товарів; - використання психологічних особливостей покупця при застосуванні методів впливу при прийняттю рішення про покупку; - придбати уміння використання різних видів чуттєвих компонентів, що впливають на прийняття рішення покупцем; - оцінювати види POS- матеріалів та їх призначення; - оволодіти навиками та прийомами мерчандайзингу нового товару; - засвоїти специфіку національного мерчандайзингу та особливості роботи вітчизняного спеціаліста з мерчандайзингу.uk_UA
dc.description.abstractМерчандайзинг в останній час став достатньо популярним поняттям. Це пов’язано, перш за все, з відродженням вітчизняної роздрібної торговлі. Продуктові та речові ринки, які ще нещодавно були основними місцями покупок “середньостатистичного покупця”, сьогодні стрімко поступаються своїми позиціями сучасним роздрібним торговим центрам. Нові форми взаємовідносин з покупцями вимагають від сучасних продавців кардинальних змін технологій маркетингової діяльності. До того ж застосування елементів реклами у місцях продажу уже не є достатнім. Практика активно потребує комплексних маркетингових рішень, які об’єднують у одній стратегії товарну, цінову, збутову та комунікаціонну діяльність підприємств. До числа таких найважливіших маркетингових технологій, поряд із брендингом та позіціонуванням, відноситься і мерчандайзинг.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступuk_UA
dc.description.tableofcontents1. Методичні рекомендації до виконання ситуаційного завданняuk_UA
dc.description.tableofcontents2. Вимоги до виконання і оформлення ситуаційного завданняuk_UA
dc.description.tableofcontents3. Критерії оцінювання ситуаційного завданняuk_UA
dc.description.tableofcontents4. Закріплення завдань за студентамиuk_UA
dc.description.tableofcontents5. Варіанти завдань для виконання ситуаційного завданняuk_UA
dc.description.tableofcontents6. Список джерел, що рекомендується для використання при виконанні ситуаційного завданняuk_UA
dc.description.tableofcontentsДодаток Аuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectзаасоби масової інформаціїuk_UA
dc.subjectбюджетuk_UA
dc.titleМетодичні вказівки та індивідуальні завдання для самостійної роботи студентів із дисципліни "Мерчандайзинг" для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 "Маркетинг"uk_UA
dc.typeMethodical recommendationsuk_UA
dc.rights.holder© ТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
мерч. методичка.pdf938,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора