Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29442
Title: Методичні вказівки та індивідуальні завдання для самостійної роботи студентів із дисципліни "Мерчандайзинг" для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 "Маркетинг"
Authors: Бурліцька, Оксана Петрівна
Bibliographic description (Ukraine): Методичні вказівки та індивідуальні завдання для самостійної роботи студентів із дисципліни "Мерчандайзинг" для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 "Маркетинг" / укл. : О. П. Бурліцька. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2019. – 25 с.
Issue Date: 2019
Date of entry: 5-Δεκ-2019
Publisher: ТНТУ ім. І. Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ ім. І. Пулюя
Keywords: маркетинг
попит
заасоби масової інформації
бюджет
Abstract: Мерчандайзинг в останній час став достатньо популярним поняттям. Це пов’язано, перш за все, з відродженням вітчизняної роздрібної торговлі. Продуктові та речові ринки, які ще нещодавно були основними місцями покупок “середньостатистичного покупця”, сьогодні стрімко поступаються своїми позиціями сучасним роздрібним торговим центрам. Нові форми взаємовідносин з покупцями вимагають від сучасних продавців кардинальних змін технологій маркетингової діяльності. До того ж застосування елементів реклами у місцях продажу уже не є достатнім. Практика активно потребує комплексних маркетингових рішень, які об’єднують у одній стратегії товарну, цінову, збутову та комунікаціонну діяльність підприємств. До числа таких найважливіших маркетингових технологій, поряд із брендингом та позіціонуванням, відноситься і мерчандайзинг.
Description: В процесі навчання студенти повинні знати та вміти: - оцінки стану мерчандайзингу на торгівельному підприємстві; - визначення, цілі і задачі мерчандайзингу; - застосування правил мерчандайзингу; - оцінки особливості мерчандайзингу постачальника та мерчандайзингу у роздрібної торгівлі; - оволодіння методами мерчандайзингу постачальника; - оволодіння навиками просування товару крізь підприємства роздрібної торгівлі; - застосування різних методів продажу товарів; - використання психологічних особливостей покупця при застосуванні методів впливу при прийняттю рішення про покупку; - придбати уміння використання різних видів чуттєвих компонентів, що впливають на прийняття рішення покупцем; - оцінювати види POS- матеріалів та їх призначення; - оволодіти навиками та прийомами мерчандайзингу нового товару; - засвоїти специфіку національного мерчандайзингу та особливості роботи вітчизняного спеціаліста з мерчандайзингу.
Content: Вступ
1. Методичні рекомендації до виконання ситуаційного завдання
2. Вимоги до виконання і оформлення ситуаційного завдання
3. Критерії оцінювання ситуаційного завдання
4. Закріплення завдань за студентами
5. Варіанти завдань для виконання ситуаційного завдання
6. Список джерел, що рекомендується для використання при виконанні ситуаційного завдання
Додаток А
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29442
Copyright owner: © ТНТУ ім. І. Пулюя
Content type: Methodical recommendations
Εμφανίζεται στις συλλογές:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
мерч. методичка.pdf938,75 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα

Εργαλεία διαχειριστή