Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16243

Назва: Навчальний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»
Автори: Краузе, Ольга Ігорівна
Федорович, Роман Володимирович
Борисова, Тетяна Михайлівна
Бурліцька, Оксана Петрівна
Оксентюк, Богдана Андріївна
Фалович, Володимир Андрійович
Якимишин, Лілія Ярославівна
Міщук, Оксана Іванівна
Бібліографічний опис: Навчальний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг» /Укл.: проф. Федорович Р. В., доц. Борисова Т. М., доц. Бурліцька О. П., доц. Краузе О. І., доц. Оксентюк Б. А., доц. Фалович В. А., доц. Якимишин Л. Я., ст. викладач Міщук О. І. Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2016 – 178 с.
Дата публікації: 19-тра-2016
Видавництво: Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя
Теми: екзамен з фаху
маркетингові дослідження
маркетингові комунікації
логістика
маркетингове ціноутворення
маркетингова товарна політика
маркетинг промислового підприємства
Кількість сторінок: 178
Опис: Екзамен з фаху передбачає висвітлення знань з циклу фундаментальних, загальноекономічних та спеціальних дисциплін, що дозволяє сформувати гуманітарний світогляд бакалавра, забезпечити такий базовий рівень інтелектуального потенціалу, який дає змогу його подальшого підвищення, як шляхом продовження навчання на наступних етапах освіти – спеціаліста та магістра, так і шляхом самоосвіти, включаючи можливості зміни фаху.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16243
Перелік літератури: 1. Азоев Г.А. Конкурентные преимущества фирмы / Г.Л. Азоев, А.А.Челенков. – М.: ОАО «типография «Новости», 2000. – 256 с.
3. Акимова И.М. Промышленный маркетинг / И.М. Акимова. – К.: В-во «Знання», 2000. – 294 с.
4. Вачевський М.В. Промисловий маркетинг: навчальний посібник / М.В.Вачевський, В.Г. Скотний, О.М. Вачевський. – К.:ЦУЛ, 2004 . – 256 с.
5. Крикавський Є. Логістичне управління: підручник / Є.Крикавський. – Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка» , 2005. – 684 с.
6. Крикавський Є. Промисловий маркетинг: підручник. 2-ге вид. / Є.Крикавський, Н. Чухрай. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004. – 472 с.
Тип вмісту : Learning Object
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bak_samopidgot_2016.doc3,37 MBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
bak_samopidgot_2016.pdfнавчальний посібник1,21 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
bak_samopidgot_2016.odt646,87 kBOpenDocument TextПереглянути/відкрити
bak_samopidgot_2016.djvu2,17 MBDjVuПереглянути/відкрити
bak_samopidgot_2016__COVER.png116,04 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора