Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16243

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorФедорович, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андріївна-
dc.contributor.authorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.contributor.authorМіщук, Оксана Іванівна-
dc.date.accessioned2016-05-24T12:26:38Z-
dc.date.available2016-05-24T12:26:38Z-
dc.date.issued2016-05-19-
dc.identifier.citationФедорович Р. В. Навчальний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг» / Р.В Федорович , Т.М. Борисова , О.П. Бурліцька , О. І. Краузе та інш. - Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2016 – 178 с.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16243-
dc.descriptionЕкзамен з фаху передбачає висвітлення знань з циклу фундаментальних, загальноекономічних та спеціальних дисциплін, що дозволяє сформувати гуманітарний світогляд бакалавра, забезпечити такий базовий рівень інтелектуального потенціалу, який дає змогу його подальшого підвищення, як шляхом продовження навчання на наступних етапах освіти – спеціаліста та магістра, так і шляхом самоосвіти, включаючи можливості зміни фаху.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюяuk
dc.subjectекзамен з фахуuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectмаркетингові комунікації-
dc.subjectлогістика-
dc.subjectмаркетингове ціноутворення-
dc.subjectмаркетингова товарна політика-
dc.subjectмаркетинг промислового підприємства-
dc.titleНавчальний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»uk
dc.typeLearning Objectuk
dc.format.pages178-
dc.relation.references1. Азоев Г.А. Конкурентные преимущества фирмы / Г.Л. Азоев, А.А.Челенков. – М.: ОАО «типография «Новости», 2000. – 256 с.uk
dc.relation.references3. Акимова И.М. Промышленный маркетинг / И.М. Акимова. – К.: В-во «Знання», 2000. – 294 с.uk
dc.relation.references4. Вачевський М.В. Промисловий маркетинг: навчальний посібник / М.В.Вачевський, В.Г. Скотний, О.М. Вачевський. – К.:ЦУЛ, 2004 . – 256 с.uk
dc.relation.references5. Крикавський Є. Логістичне управління: підручник / Є.Крикавський. – Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка» , 2005. – 684 с.uk
dc.relation.references6. Крикавський Є. Промисловий маркетинг: підручник. 2-ге вид. / Є.Крикавський, Н. Чухрай. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004. – 472 с.uk
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bak_samopidgot_2016.doc3,37 MBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
bak_samopidgot_2016.pdfнавчальний посібник1,21 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
bak_samopidgot_2016.odt646,87 kBOpenDocument TextПереглянути/відкрити
bak_samopidgot_2016.djvu2,17 MBDjVuПереглянути/відкрити
bak_samopidgot_2016__COVER.png116,04 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора