Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-85 зі 85 (час пошуку: 0.002 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article201629-чер-2017Перспективи залучення промислових підприємств України до міжнародних ланцюгів поставокФалович, Володимир Андрійович
Articleчер-20174-лип-2017Обґрунтування умов виникнення синергічного ефекту в ланцюгах поставок споживчих товарів особливих габаритівЯкимишин, Лілія
Article20165-лип-2017Оптимізаційні рішення в управлінні контейнерамиФалович, Володимир Андрійович
Book chapter201629-чер-2017Детерминанты механизма государственного управления инвестициями в логистические системыФалович, Володимир Андрійович; Савіна, Наталія
Article201729-чер-2017Детермінанти емерджентних властивостей ланцюга поставки інвестиційних продуктівФалович, Володимир Андрійович; Wasielewski, Mirosław
Other201729-чер-2017Екологічність як одна із емерджентних властивостей відповідального ланцюга поставок інвестиційних товарівКрикавський, Євген Васильович
Article201629-чер-2017Формування відповідального ланцюга поставок: стандартизація процесівФалович, Володимир Андрійович
Article25-тра-201612-чер-2017Логістика високотехнологічних споживчих електронних товарівЯкимишин, Лілія Ярославівна; Крикавський, Євген Васильович
Learning Objectтра-201711-чер-2017Навчальний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху освітнього ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»Бурліцька, Оксана Петрівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Федорович, Роман Володимирович; Оксентюк, Богдана Андріївна; Фалович, Володимир Андрійович; Міщук, Оксана Іванівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Methodical recommendations20173-лип-2018Методичні вказівки до проходження практики «Вступ до фаху» для студентів факультету економіки і підприємницької діяльності, галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 075 «Маркетинг».Фалович, Володимир Андрійович; Краузе, Ольга Ігорівна; Рожко, Наталія Ярославівна
Article3-лис-201617-тра-2017Високотехнологічні рішення в сфері логістики транспортних перевезень товарів повсякденного попитуЯкимишин, Лілія Ярославівна
Learning Object20168-чер-2017Методичний посібник із дисципліни «Маркетингові комунікації» для студентів факультету економіки і менеджменту зі спеціальності «Маркетинг» освітньо – кваліфікаційного рівня «бакалавр»Міщук, Оксана Іванівна
Article27-кві-201712-чер-2017Перспективи розвитку обліку соціальної відповідальності промислового підприємстваЯкимишин, Лілія Ярославівна; Крикавський, Євген Васильович
Learning Object3-чер-20166-чер-2016Навчальний посібник для виконання дипломних робіт за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Федорович, Роман Володимирович; Шпилик, Світлана Василівна
Bookбер-201730-бер-2017Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформаційФедорович, Роман Володимирович; Бакуліна, Наталя Миколаївна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Галущак, Михайло Петрович; Галущак, Ольга Ярополківна; Голда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна; Голяш, Ірина Дмитрівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Спільник, Ірина Володимирівна; Кравчук, Наталя Василівна; Білоус, Ольга Степанівна; Крамар, Ірина Юріївна; Краузе, Ольга Ігорівна; Мариненко, Наталія Юріївна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Сергій Олегович; Пижик, Олександр Андрійович; Рожко, Наталя Ярославівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Шпилик, Світлана Василівна; Серединська, Віра Миколаївна; Тимошик, Наталя Степанівна; Химич, Ірина Григорівна; Фалович, Володимир Андрійович; Піняк, Ірина Любомирівна; Феш, Мирослава Степанівна; Запорожан, Лариса Петрівна; Шкільняк, Михайло Михайлович; Фроленко, Роман Володимирович; Фроленко, Ольга Михайлівна
Article201024-бер-2017Маркетингове моделювання діяльності підприємствФедорович, Роман Володимирович; Семенюк, Світлана Богданівна
Learning Object20168-чер-2017Опорний конспект лекцій із дисципліни «Товарознавство продовольчих товарів» для студентів факультету економіки і менеджменту зі спеціальності «Маркетинг» освітньо – кваліфікаційного рівня «бакалавр»Міщук, Оксана Іванівна
Learning Object20178-чер-2017Методичний посібник для проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг» для студентів денної форми навчання спеціальності 075 «Маркетинг» факультету економіки та менеджментуШпилик, Світлана Василівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Рожко, Наталія Ярославівна
Learning Object20168-чер-2017Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів із дисципліни «Товарознавство непродовольчих товарів» для студентів факультету економіки і менеджменту зі спеціальності «Маркетинг» освітньо – кваліфікаційного рівня «бакалавр»Міщук, Оксана Іванівна
Article201713-чер-2017Реструктуризація ланцюга поставок у контексті розвитку його емерджентних властивостейФалович, Володимир Андрійович
Article201613-чер-2017The principle of the extended responsibility in the formation of multimodal transportation attractivenessФалович, Володимир Андрійович; Крикавський, Євген Васильович
Article27-кві-201712-чер-2017Стратегічне маркетингове управління у формуванні конкурентних переваг підприємстваЯкимишин, Лілія Ярославівна
Article201712-чер-2017Формування ланцюга поставок на основі ідентифікації споживчих потребЯкимишин, Лілія Ярославівна
Book1-чер-201719-чер-2017Якимишин Л. Я. Логістика ланцюгів поставок товарів повсякденного попиту: Монографія / Л. Я. Якимишин. – Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2017. – 220 с.Якимишин, Лілія Ярославівна
Methodical recommendations20172-лис-2020Методичні вказівки до написання курсових робіт для студентів факультету економіки та менеджменту із спеціальності 075 "Маркетинг" для всіх форм навчання.Рожко, Наталія Ярославівна
Other1-лис-201623-тра-2017Програма організаційно-економічної практикиСеменюк, Світлана Богданівна
Learning Object1-лис-201623-тра-2017Методичні вказівки до курсових робіт з дисципліни "Інформаційний маркетинг"Семенюк, Світлана Богданівна
Learning Object1-лис-201623-тра-2017Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни "Інформаційний маркетинг"Семенюк, Світлана Богданівна
Learning Object19-тра-201624-тра-2016Навчальний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна; Федорович, Роман Володимирович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Фалович, Володимир Андрійович; Якимишин, Лілія Ярославівна; Міщук, Оксана Іванівна
Methodical recommendations201721-чер-2018Методичні вказівки до самостійної роботи дисципліни «Дослідження ринку» для студентів факультету економіки і менеджментуСеменюк, Світлана Богданівна
Book201510-чер-2016Маркетинг некомерційних організацій у розрізі сфер діяльності: теорія і практикаБорисова, Тетяна Михайлівна
Article21-вер-201617-тра-2017Маркетингові і логістичні аспекти в дистрибуції споживчих товарів особливих габаритівЯкимишин, Лілія Ярославівна; Крикавський, Євген Васильович
Learning Object1-лис-201625-тра-2017Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Інформаційний маркетинг"Семенюк, Світлана Богданівна
Articleгру-201514-лип-2019цілеорієнтована оптимізація ризиків промислових підприємствТимошик, Михайло
Monograph20177-тра-2018Фінансово-облікове забезпечення сталого розвитку аграрного сектора УкраїниБочко, Олена Юріївна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Подвальна, Галина Василівна
Conference Abstract15-гру-20177-тра-2018ЕКОНОМІЧНА ПРИРОДА ТА ОСОБЛИВОСТІ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ В УМОВАХ ФУНКЦІОНУВАННЯ РИНКУ FMCGЯкимишин, Лілія Ярославівна
Article20177-тра-2018Пошук шляхів підвищення конкурентоспроможності річкових портів в УкраїніШандрівська, Олена Євгенівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Васильців, Надія Михайлівна
Conference Abstract15-гру-20177-тра-2018РИНОК ОСВІТНІХ ПОСЛУГ: СУБ’ЄКТИВНИЙ ПІДХІД ДО ГЕНЕРАЦІЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ АКТИВІВПіняк, Ірина Любомирівна
Methodical recommendations201723-лис-2017Методичні вказівки до написання курсових робіт для студентів факультету підприємницької діяльності із спеціальності 8.030507 – "Маркетинг" для всіх форм навчанняРожко, Наталія Ярославівна
Methodical recommendations201723-лис-2017Методичні вказівки до написання курсових робіт для студентів факультету економіки та менеджменту із спеціальності 075 "Маркетинг" для всіх форм навчанняРожко, Наталія Ярославівна
Book15-кві-201324-лют-2016Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниФедорович, Роман Володимирович; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Фалович, Володимир Андрійович; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Бица, Володимир Йосифович; Івашків, Ірина Романівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Піняк, Ірина Любомирівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Борисова, Тетяна Михайлівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Серединська, Віра Миколаївна; Шпилик, Світлана Василівна
Learning Object20156-чер-2016Конспект лекцій із дисципліни "Маркетингове ціноутворення"Бурліцька, Оксана Петрівна
Book201027-чер-2013Економічний аналізСерединська, Віра Миколаївна; Загородна, Ольга Михайлівна; Федорович, Роман Володимирович; Seredynska, Vira Mykolayivna; Fedorovych, Roman Volodymyrovych; Zagorodna, Olha Myhaylivna
Article6-чер-20146-чер-2014Интернет-технології як маркетинговий інструмент просування на ринку страхових продуктівМиронець, Сергій Вікторович; Mironets, Sergiy
Book201327-чер-2013Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниЗагородна, Ольга Михайлівна; Серединська, Віра Миколаївна; Федорович, Роман Володимирович; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Семенюк, Світлана Богданівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Голда, Андрій Ігорович; Міщук, Оксана Іванівна; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Березовська, Оксана Романівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Серединська, Ірина Володимирівна; Seredynska, Vira Mykolayivna; Fedorovych, Roman Volodymyrovych; Zagorodna, Olha Myhaylivna; Krauze, Olha Igorivna; Oksentyuk, Bohdana Andriyivna; Semenyuk, Svitlana Bogdanivna; Burlitska, Oksana Petrivna; Golda, Andriy Igorovych; Mishchuk, Oksana Ivanivna; Shulgina, Lyudmyla Mykhaylivna; Berezovska, Oksana Romanivna; Melenchuk, Yulya Tarasivna; Oksentyuk, Roman Andriyovuch; Seredynska, Iryna Volodymyrivna
Articleбер-201611-чер-2016Прогнозування зміни величини соціального ефекту некомерційних суб’єктів залежно від чинників маркетингуБорисова, Тетяна Михайлівна
Book201610-чер-2016Міжнародна конкуренціяБорисова, Тетяна Михайлівна; Ціх, Галина Володимирівна
Book26-кві-201610-чер-2016Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично-методологічні аспектиБорисова, Тетяна Михайлівна
Article25-кві-201611-чер-2016Методологічні засади дослідження маркетингу некомерційних суб’єктівБорисова, Тетяна Михайлівна
Articleгру-201511-чер-2016Виникнення некомерційних суб’єктів господарювання із погляду економічних, соціологічних та політичних концепційБорисова, Тетяна Михайлівна
Article201611-чер-2016Дослідження маркетингової орієнтації органів державної влади та місцевого самоврядування УкраїниБорисова, Тетяна Михайлівна
Article201511-чер-2016Напрями імплементації маркетингу до вітчизняної практики неприбуткових суб’єктівБорисова, Тетяна Михайлівна
Learning Object5-гру-20165-гру-2016Моделювання процесів у маркетинговому середовищі Тези доповіді конференції ТНТУ ім І. Пулюя Актуальні задачі СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ V Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів 17-18 листопада 2016 рокуФедорович, Роман Володимирович
Book201210-бер-2016Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищіФедорович, Роман Володимирович; Оксентюк, Богдана Андріївна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Бица, Володимир Йосипович; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Фалович, Анна; Борисова, Тетяна Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Фроленко, Роман Володимирович; Бриндзя, Зіновій Федорович; Бриндзя, Ганна Зіновіївна; Сидорук, Борис; Юзьвак, Людмила Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Подвірна, Тетяна Михайлівна; Голда, Надія Михайлівна; Дубик, Орест Іванович; Міщук, Оксана Іванівна; Шпилик, Світлана Василівна; Голда, Надія Михайлівна; Марущак, Леся Іванівна; Серединська, Віра Миколаївна; Павликівська, Ольга Іванівна; Серединська, Ірина
Learning Object20157-чер-2016Методичні вказівки для проходження ознайомчої практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг»Бурліцька, Оксана Петрівна; Семенюк, Світлана Богданівна
Other6-жов-201114-бер-2017Моделювання економіко-виробничих систем//Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“» / ТНТУ. — 2011. — Тернопіль. — 261 с.-
Article201020-кві-2017Фінансові ресурси як економічна категоріяЦіх, Галина Володимирівна; Вовк, Вікторія Михайлівна; Федорович, Роман Володимирович
Learning Object15-чер-201629-чер-2016Методичні вказівки для проходження виробничої практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг»Федорович, Роман Володимирович; Рожко, Наталія Ярославівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Шпилик, Світлана Василівна
Article201511-чер-2016Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідженняБорисова, Тетяна Михайлівна
Article14-кві-201624-тра-2016Контент-маркетинг: поняття, цілі, принципи та значенняОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Андрій Олександрович
-14-кві-201626-тра-2016Сутність інноваційного потенціалу підприємства та особливості його формуванняФедорович, Роман Володимирович
Methodical recommendations13-вер-201613-вер-2016Методичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів напряму підготовки 0501 „Економіка і підприємництво” спеціальності 7.030507 та 8.030507 «Маркетинг»Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Methodical recommendations7-вер-20167-вер-2016Методичні вказівки до проведення практичних занять з курсу "Введення в спеціальнсть"Семенюк, Світлана Богданівна
Learning Object20157-вер-2016Конспект лекцій з дисципліни «Введення в спеціальність» для студентів галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки «Маркетинг»Семенюк, Світлана Богданівна
Bookлют-201114-бер-2017Економічні ризики:фінансово-обліково-аналітичний аспекти : монографія/ за ред. докт. екон. наук, проф. З.В. Гуціайлюка. - Тернопіль:ТНТУ ім. І Пулюя, 2011.- 200с.Гуцайлюк, Зіновій Володимирович; Валович, М. З.; Вовк, В. М.; Загородній, А.Г.; Королюк, Т.М.; Крупка, Я.Д.; Лазаришина, І.Д.; Петрик, О.А.; Пилипенко, Л.М.; Рудницький, В.С.; Семенюк, С.Б.; Федорович, Ромпн Володимирович
Article28-кві-201730-кві-2017Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищіКраузе, Ольга; Березівська, Лілія; Шпилик, Світлана; Рожко, Наталія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Пижик, Олександр; Фалович, Володимир; Федорович, Роман; Семенюк, Андрій; Якимишин, Лілія; Голда, Надія Михайлівна; Оксентюк, Богдана; Оксентюк, Сергій; Піняк, Ірина; Мазан, Оксана; Серединська, Віра; Загородна, Ольга
Other20-тра-20117-бер-2017Використання методів економічного аналізу в оцінці діяльності туристичних підприємствФедорович, Роман Володимирович
Learning Object28-лис-201628-лис-2016Методичні вказівки до виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для студентів напряму підготовки «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна; Фалович, Володимир Андрійович
Learning Object28-лис-201628-лис-2016Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни «Контрактне право та діловий етикет» спеціальності 075 «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна
Learning Object28-лис-201628-лис-2016Конспект лекцій з дисципліни «Контрактне право та діловий етикет» для студентів денної та заочної форм навчання факультету економіки та менеджменту спеціальності 075 «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна
Learning Object28-лис-201628-лис-2016Збірник завдань до практичних занять з курсу «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна; Шпилик, Світлана Василівна
Learning Object28-лис-201628-лис-2016Програма переддипломної практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Рожко, Наталія Ярославівна; Федорович, Роман Володимирович
Learning Object28-лис-201628-лис-2016Конспект лекцій з дисципліни «Маркетинг» для студентів денної та заочної форм навчання факультету економіки та менеджментуКраузе, Ольга Ігорівна
Methodical recommendations201214-лип-2016Методичні вказівки для виконання курсової роботи з курсу „Комерційна справа“ для студентів денної та заочної форм навчання факультету „Економіки і управління підприємствами“ спеціальності 6.030507 „Маркетинг“Дубик, Орест Іванович; Голда, Надія Михайлівна
Article201025-кві-2017Аналітичний процес і його забезпеченняФедорович, Роман Володимирович
Other22-бер-201730-бер-2017Продукція та її функції як об'єкт функціонально-вартісного аналізуФедорович, Роман Володимирович; Серединська, Віра Миколаївна
Article23-бер-201028-кві-2017Ризики інвестиційних проектів та їх аналізФедорович, Роман Володимирович; Ціх, Галина Володимирівна
Article20175-тра-2017Tools for strategic management of enterprise based on the value growthФедорович, Роман Володимирович; Серединська, Віра Миколаївна; Загородна, Ольга Михайлівна
Article20135-тра-2017Семплінг як інструмент мерчандайзингу / Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки Том 2Федорович, Роман Володимирович; Бурліцька, Оксана Петрівна
Other22-жов-201124-бер-2017Управлінська звітність як важлива складова стратегічного управлінняФедорович, Роман Володимирович; Фроленко, Роман Володимирович
Book19-бер-201314-бер-2016Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниФедорович, Роман Володимирович; Загородна, Ольга Михайлівна; Серединська, Віра Миколаївна; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Семенюк, Світлана Богданівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Березовська, Оксана; Меленчук, Юлія Ромінівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Серединська, Ірина
Book9-бер-20169-бер-2016Розвиток маркетингу в умовах глобалізації сучасні тенденції та перспективиФедорович, Роман Володимирович; Оксентюк, Богдана Андріївна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Бица, Володимир Йосипович; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Подвірна, Тетяна Михайлівна; Голда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна; Шпилик, Світлана Василівна; Серединська, Віра Миколаївна; Загородна, Ольга Михайлівна; Ковальчук, Людмила; Когут, Уляна; Бакуліна, Наталія; Шпилик, Олександра; Меленчук, Юлія; Панухник, Яна Геннадіївна
Book29-лют-201629-лют-2016Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послугиФедорович, Роман Володимирович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Мариненко, Наталія Юріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Голда, Надія Михайлівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Химич, Ірина Григорівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Дмитрів, Дмитро Володимирович; Рогатинська, Олена Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Мишковець, Ірина Петрівна; Серединська, Віра Михайлівна; Спільник, Ірина; Фалович, Володимир Андрійович; Шпилик, Олександра Богданівна; Шпилик, Світлана Василівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Семенюк, Світлана Богданівна
Learning Object15-вер-201615-вер-2016Програма виробничої практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг» заочної форми навчання: [методичні вказівки]Краузе, Ольга Ігорівна; Шпилик, Світлана Василівна
Learning Object20147-вер-2016Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Введення в спеціальність»Семенюк, Світлана Богданівна
Результати 1-85 зі 85 (час пошуку: 0.002 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі

Розкриття

за датою випуску
за мовами