Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21080
Назва: The principle of the extended responsibility in the formation of multimodal transportation attractiveness
Інші назви: Принцип розширеної відповідальності у формуванні привабливості мультимодальних перевезень
Автори: Фалович, Володимир Андрійович
Крикавський, Євген Васильович
Бібліографічний опис: Фалович В.А The principle of the extended responsibility in the formation of multimodal transportation attractiveness» («Принцип розширеної відповідальності у формуванні привабливості мультимодальних перевезень) / Фалович В.А., Є.В. Крикавський // Економічний часопис–ХХІ (Economic Annals-XXI). – 2016. – №, 159(5-6). – С. 67-70.
Є частиною видання: Економічний часопис–ХХІ (Economic Annals-XXI), 2016, № 159(5-6)
Журнал/збірник: Економічний часопис–ХХІ
Economic Annals-XXI
Випуск/№ : 159(5-6)
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 13-чер-2017
Видавництво: ТОВ ВКП «СТ-друк»
DOI: http://dx.doi.org/10.21003/ea
УДК: 658.7
001.895
Теми: принцип відповідальності
мультимодальні перевезення
стандарти ЄС
екстерналізація
інтерналізація
екологічні витрати
Кількість сторінок: 67-70.
Короткий огляд (реферат): У статті доведено, що впровадження принципу розширеної відповідальності в діяльність промислових підприємств України передбачає імплементацію його в ланцюг поставок, що убезпечує відповідальність виробника за весь життєвий цикл продукту. Обґрунтовано, що одним із напрямів підвищення відповідальності ланцюга поставок є використання мультимодальних перевезень, які забезпечують ефективне поєднання декількох видів транспорту, оптимізують час поставки, знижують складські витрати, загальні витрати транспортування та забезпечують скорочення шкідливих викидів у повітря. Доведено, що інтерналізація екологічних витрат у кінцеву вартість продукту або послуги, дозволить зменшити негативний вплив на довкілля. З метою аналізу ринку вантажних перевезень автотранспортом України нами було проведено Інтернет-опитування головних менеджерів відділів роботи з клієнтами 30 підприємств- надавачів транспортних послуг. З’ясовано, що перевезення поза межами України здійснюють 45±3% з опитаних підприємств; тільки 30±2,5% надають пріоритет критерію «Відповідність транспортного парку європейським стандартам екологічності», а 40±3% респондентів вважають необхідним розвиток в Україні ринку мультимодальних перевезень
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21080
ISSN: 1728-6220
1728-6239
Власник авторського права: © Institute of Society Transformation, 2016
Перелік літератури: 1. The Verkhovna Rada of Ukraine (2010). Law of Ukraine «On Fundamentals (strategy) of the State Environmental Policy of Ukraine till 2020». Retrieved from http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2818-17 (in Ukr.) 2. The Center For Transport Strategies (2014). Vzlet PKP Cargo: year after first IPO among freight / railway companies of Europe. Retrieved from http://cfts. org.ua/articles/vzlet_pkp_cargo_god_posle_pervogo_ipo_sredi_gruzovykh_zh_d_kompaniy_evropy_681 (in Russ.) 3. The National Institute for Strategic Studies (2014). Restoration of transit capabilities in the context of increasing Ukraine’s competitiveness on the international transport market. Briefing note. Retrieved from http://www.niss.gov.ua/articles/1844 (in Ukr.) 4. Krykavskyi, Ye. V., &. Pokhylchenko, O. A. (2012). The concept of cluster in the formation of competitiveness potential of wood-processing enterprises. Lviv: Publishing House of Lviv Polytechnic National University (in Ukr.). 5. Krykavskyi, Ye. V., Kosar, N. S., Mnykh, O. B., & Soroka, O. A. (2004). Marketing research: Tutorial. Lviv: Lviv Polytechnic, Intelligence-West (in Ukr.). 6. Pyvovarskyi, A. (2015). 11 million dollars of investments in the Ukrainian railway - a good example of cooperation between state and business. Retrieved from http://mtu.gov.ua/news/23650.html (in Ukr.) 7. «Eurointegration» (2015) Year of the Association Agreement implementation: what is done in the field of the environment Retrieved from http://www. eurointegration.com.ua/experts/2015/10/1/7038976/view_print (in Ukr.) 8. Government portal (2015). Development of container traffic. Retrieved from http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=248482422&cat_ id=244277212 (in Ukr.) 9. The Verkhovna Rada of Ukraine (2010). Resolution of 20 October 2010 N 2174-p. «On approval of the Transport Strategy of Ukraine till 2020». Retrieved from http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2174-2010-р (in Ukr.) 10. The Epoch Times (2015). Mercury in Ukraine: the massive accumulation at waste deposits. Retrieved from http://www.epochtimes.com.ua/opinion/ukraine/ rtut-v-ukrayini-masove-nakopichennya-na-smitnikakh-105306.html (in Ukr.) 11. Ishchenko, N. M. (2013). Marketing of transport services. Tariffs for freight transportation at transport services market. Retrieved from http://lib.chdu.edu.ua/ pdf/posibnuku/333/8.pdf (in Ukr.) 12. Maciej Mindura (Ed.). (2009). Transportation Europe - Asia. Warsaw; Radom: ITE-PIB (in Polish). 13. Government portal (2015). Ukraine and Italy will develop intermodal transportation between countries. Retrieved from http://www.kmu.gov.ua/control/uk/ publish/article?art_id=248320661 (in Ukr.) 14. National Ecological Centre of Ukraine (2015). Fiscal methods of CO2 emissions regulating by motor vehicles in Ukraine. Retrieved from http://necu.org.ua/ wp-content/uploads/Transport_UA_web_v2.pdf (in Ukr.) 15. The National Institute for Strategic Studies (2010). Concerning the ways of multimodal (combined) transportation development in Ukraine. Retrieved from http://www.niss.gov.ua/articles/599 (in Ukr.) 16. BBC Ukrainian (2015). How was it: world leaders opened the climate conference in Paris. Retrieved from http://www.bbc.com/ukrainian/politics/2015/11/151130_ climate_summit_paris_az (in Ukr.) 17. Chief Inspectorate for Road Transport (Glowny Inspektorat Transportu Drogowego) (2014). Documents issued by the GITD - important in legal status on 31 of December 2014. Retrieved from http://www.gitd.gov.pl/__data/assets/pdf_file/0011/47945/DaneStatystyczne2014.pdf (in Polish) 18. Chief Inspectorate for Road Transport (2015). Retrieved from http://www.gitd.gov.pl/gitd/o-nas (in Polish) 19. Malko, J. (2007, December). New mathematics of coal. Energetyka (Energy). Retrieved from http://www.rynek-energii-elektrycznej.cire.pl/pliki/2/ nowamatematykwegla.pdf (in Polish) 20. Ziemia na Rozdrozu (2015). Moving costs in others. Retrieved from http://ziemianarozdrozu.pl/encyklopedia/34/przenoszenie-kosztow-na-innych (in Polish) 21. Lorenc, A. K. (2014). Intermodal transport in long-distance transportation as the example of connection Europe-Asia - analysis and optimization of the supply chain. Dokonania Mlodych Naukowcow (Works of Young Scientists), 4, 655-660. Retrieved from http://suw.biblos.pk.edu.pl/resources/i4/i5/i0/i3/i9/ r45039/Lorenc_Dnd_artykul_1.pdf
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ea-V159-14.pdf521,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора