Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17137

Назва: Напрями імплементації маркетингу до вітчизняної практики неприбуткових суб’єктів
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Бібліографічний опис: Борисова Т.М. Напрями імплементації маркетингу до вітчизняної практики неприбуткових суб’єктів / Т.М.Борисова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2015. – № 4. – С. 59–67
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 11-чер-2016
Видавництво: Науковий журнал "Маркетинг і менеджмент інновацій"
Теми: маркетинг
розподіл
товар
просування
ціна
некомерційна організація (НКО)
неприбуткова сфера
Короткий огляд (реферат): Досліджено проблеми та перспективи маркетизації неприбуткової сфери України в контексті становлення фінансової парадигми. Представлено результати опитування низки провідних некомерційних організацій України. Виявлені проблеми маркетингу суб’єктів сфер культури і дозвілля, освіти та досліджень, охорони здоров’я, соціальних послуг, природного довкілля, права, адвокасі і політики, благодійних, волонтерських, міжнародних та релігійних організацій, підприємницьких і професійних організацій та спілок, запропоновані напрями їх вирішення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17137
Власник авторського права: © Борисова Т.М, 2015
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mmi2015_4_59_67.pdf344,54 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
mmi2015_4_59_67.djvu134,54 kBDjVuПереглянути/відкрити
mmi2015_4_59_67__COVER.png323,9 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора