Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21058
Назва: Стратегічне маркетингове управління у формуванні конкурентних переваг підприємства
Автори: Якимишин, Лілія Ярославівна
Приналежність: ТНТУ ім.І.Пулюя
Бібліографічний опис: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених «Соціально-економічні аспекти розвитку економіки»
Конференція/захід: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених «Соціально-економічні аспекти розвитку економіки»
Дата публікації: 27-кві-2017
Дата внесення: 12-чер-2017
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ ім.І.Пулюя
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 78-80
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21058
Власник авторського права: © Якимишин Лілія Ярославівна, 2017
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZBIRNYK tez 27.04-28.04.2017.pdf2,03 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора