Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20596
Назва: Семплінг як інструмент мерчандайзингу / Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки Том 2
Автори: Федорович, Роман Володимирович
Бурліцька, Оксана Петрівна
Бібліографічний опис: О.П. Бурліцька, Р.В. федорович Семплінг як інструмент мерчандайзингу / Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки №6 Том 2 2013р. с. 22-25
Конференція/захід: Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки №6 Том 2 2013р. с. 22-25
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 5-тра-2017
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Хмельницький національний університет м. Хмельницький
Кількість сторінок: 22-25
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20596
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник Хмельницького 6 2013 том2.docx4,08 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора