Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20596
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорович, Роман Володимирович-
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.date.accessioned2017-05-05T07:52:21Z-
dc.date.available2017-05-05T07:52:21Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationО.П. Бурліцька, Р.В. федорович Семплінг як інструмент мерчандайзингу / Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки №6 Том 2 2013р. с. 22-25uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20596-
dc.language.isoukuk
dc.titleСемплінг як інструмент мерчандайзингу / Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки Том 2uk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameХмельницький національний університет м. Хмельницькийuk
dc.format.pages22-25-
dc.citation.conferenceВісник Хмельницького національного університету Економічні науки №6 Том 2 2013р. с. 22-25-
dc.coverage.countryUAuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник Хмельницького 6 2013 том2.docx4,08 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора