Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20596
Title: Семплінг як інструмент мерчандайзингу / Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки Том 2
Authors: Федорович, Роман Володимирович
Бурліцька, Оксана Петрівна
Bibliographic description (Ukraine): О.П. Бурліцька, Р.В. федорович Семплінг як інструмент мерчандайзингу / Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки №6 Том 2 2013р. с. 22-25
Conference/Event: Вісник Хмельницького національного університету Економічні науки №6 Том 2 2013р. с. 22-25
Issue Date: 2013
Date of entry: 5-May-2017
Country (code): UA
Place of the edition/event: Хмельницький національний університет м. Хмельницький
Number of pages: 22-25
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20596
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник Хмельницького 6 2013 том2.docx4,08 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools