Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18341
Назва: Моделювання процесів у маркетинговому середовищі Тези доповіді конференції ТНТУ ім І. Пулюя Актуальні задачі СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ V Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів 17-18 листопада 2016 року
Автори: Федорович, Роман Володимирович
Bibliographic description: Processes modelling in marketing environment
Дата публікації: 5-гру-2016
Дата внесення: 5-гру-2016
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18341
Власник авторського права: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Перелік літератури: Розвиток маркетингу в умовах глобалізації: сучасні тенденції та перспективи: монографія / за ред. проф. Р.В. Федоровича – Тернопіль Вид-во ТНТУ ім.Івана Пулюя, 2015. – 419 с.
Басовский Л. Е. Комплексный экономический анализ хозяйственной деятельности : учеб. пособие / Л .Е. Басовский, Е. Н. Басовская. – М.: ИНФРА-М, 2005.– 366 с
Тип вмісту: Learning Object
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk-tom2 Федорович.doc192,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора