Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244

Назва: Контент-маркетинг: поняття, цілі, принципи та значення
Автори: Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Андрій Олександрович
Бібліографічний опис: Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в контексті євроінтеграції: тези V Міжнародної науково-практичної конференції 14 квітня 2016 року
Дата публікації: 14-кві-2016
Дата внесення: 24-тра-2016
Видавництво: Рівне: НУВГП
УДК: 339.13
Теми: маркетинг
інформаційне наповнення сайту
контент
контент-маркетинг
Кількість сторінок: 3
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття контентмаркетингу, висвітлено його цілі, принципи та значення в сучасному світі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора