Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135

Назва: Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідження
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 11-чер-2016
Видавництво: КНЕУ імені В.Гетьмана
УДК: 339.138
Теми: маркетинг
обласна державна адміністрація
соціальна реклама
міська рада
Короткий огляд (реферат): В статті представлено результати ініційованого автором дослідження маркетингової діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування України. Представлено аналіз маркетингових заходів протягом 2014-2015 рр., витрат на такі заходи, замовленої соціальної реклами в розрізі тематичних напрямків, обсягів фінансування і способів поширення, організаційних форм маркетингової діяльності, форм співпраці із неурядовими організаціями в напрямку соціального маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17135
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KNEU.pdf2,84 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
KNEU.djvu2,19 MBDjVuПереглянути/відкрити
KNEU__COVER.png637,62 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора