Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244

Title: Контент-маркетинг: поняття, цілі, принципи та значення
Authors: Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Андрій Олександрович
Bibliographic description (Ukraine): Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в контексті євроінтеграції: тези V Міжнародної науково-практичної конференції 14 квітня 2016 року
Issue Date: 14-四月-2016
Date of entry: 24-五月-2016
Publisher: Рівне: НУВГП
UDC: 339.13
Keywords: маркетинг
інформаційне наповнення сайту
контент
контент-маркетинг
Number of pages: 3
Abstract: Розглянуто поняття контентмаркетингу, висвітлено його цілі, принципи та значення в сучасному світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244
Content type: Article
�蝷箔����:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

��辣銝剔�﹝獢�:
獢�獢� ��膩 憭批���撘� 
Oksentjuk_tezy.doc55 kBMicrosoft Word璉�閫�/撘��
Oksentjuk_tezy.odt30,16 kBOpenDocument Text璉�閫�/撘��
Oksentjuk_tezy.pdfтези89,7 kBAdobe PDF璉�閫�/撘��
Oksentjuk_tezy.djvu30,62 kBDjVu璉�閫�/撘��
Oksentjuk_tezy__COVER.png363,33 kBimage/png璉�閫�/撘��


�DSpace銝剜�������★��������雿��.

Nástroje administrátora