Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244

Título: Контент-маркетинг: поняття, цілі, принципи та значення
Authors: Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Андрій Олександрович
Bibliographic description (Ukraine): Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в контексті євроінтеграції: тези V Міжнародної науково-практичної конференції 14 квітня 2016 року
Data de edición: 14-Apr-2016
Date of entry: 24-May-2016
Editor: Рівне: НУВГП
UDC: 339.13
Palabras chave: маркетинг
інформаційне наповнення сайту
контент
контент-маркетинг
Number of pages: 3
Resumo: Розглянуто поняття контентмаркетингу, висвітлено його цілі, принципи та значення в сучасному світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244
Content type: Article
Aparece nas ColecciónsНаукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
Oksentjuk_tezy.doc55 kBMicrosoft WordVer/abrir
Oksentjuk_tezy.odt30,16 kBOpenDocument TextVer/abrir
Oksentjuk_tezy.pdfтези89,7 kBAdobe PDFVer/abrir
Oksentjuk_tezy.djvu30,62 kBDjVuVer/abrir
Oksentjuk_tezy__COVER.png363,33 kBimage/pngVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados

Ferramentas administrativas