Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244

Titre: Контент-маркетинг: поняття, цілі, принципи та значення
Auteur(s): Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Андрій Олександрович
Bibliographic description (Ukraine): Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в контексті євроінтеграції: тези V Міжнародної науково-практичної конференції 14 квітня 2016 року
Date de publication: 14-avr-2016
Date of entry: 24-mai-2016
Editeur: Рівне: НУВГП
UDC: 339.13
Mots-clés: маркетинг
інформаційне наповнення сайту
контент
контент-маркетинг
Number of pages: 3
Résumé: Розглянуто поняття контентмаркетингу, висвітлено його цілі, принципи та значення в сучасному світі.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244
Content type: Article
Collection(s) :Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Oksentjuk_tezy.doc55 kBMicrosoft WordVoir/Ouvrir
Oksentjuk_tezy.odt30,16 kBOpenDocument TextVoir/Ouvrir
Oksentjuk_tezy.pdfтези89,7 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir
Oksentjuk_tezy.djvu30,62 kBDjVuVoir/Ouvrir
Oksentjuk_tezy__COVER.png363,33 kBimage/pngVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration