Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244

Title: Контент-маркетинг: поняття, цілі, принципи та значення
Authors: Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Андрій Олександрович
Bibliographic description (Ukraine): Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в контексті євроінтеграції: тези V Міжнародної науково-практичної конференції 14 квітня 2016 року
Issue Date: 14-Apr-2016
Date of entry: 24-May-2016
Publisher: Рівне: НУВГП
UDC: 339.13
Keywords: маркетинг
інформаційне наповнення сайту
контент
контент-маркетинг
Number of pages: 3
Abstract: Розглянуто поняття контентмаркетингу, висвітлено його цілі, принципи та значення в сучасному світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244
Content type: Article
Vises i samlingene:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
Oksentjuk_tezy.doc55 kBMicrosoft WordView/Open
Oksentjuk_tezy.odt30,16 kBOpenDocument TextVeure/Obrir
Oksentjuk_tezy.pdfтези89,7 kBAdobe PDFVeure/Obrir
Oksentjuk_tezy.djvu30,62 kBDjVuVeure/Obrir
Oksentjuk_tezy__COVER.png363,33 kBimage/pngVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Admin vahendid