Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244

Título : Контент-маркетинг: поняття, цілі, принципи та значення
Autor : Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Андрій Олександрович
Bibliographic description (Ukraine): Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в контексті євроінтеграції: тези V Міжнародної науково-практичної конференції 14 квітня 2016 року
Fecha de publicación : 14-abr-2016
Date of entry: 24-may-2016
Editorial : Рівне: НУВГП
UDC: 339.13
Palabras clave : маркетинг
інформаційне наповнення сайту
контент
контент-маркетинг
Number of pages: 3
Resumen : Розглянуто поняття контентмаркетингу, висвітлено його цілі, принципи та значення в сучасному світі.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Oksentjuk_tezy.doc55 kBMicrosoft WordVisualizar/Abrir
Oksentjuk_tezy.odt30,16 kBOpenDocument TextVisualizar/Abrir
Oksentjuk_tezy.pdfтези89,7 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
Oksentjuk_tezy.djvu30,62 kBDjVuVisualizar/Abrir
Oksentjuk_tezy__COVER.png363,33 kBimage/pngVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Strumenti di amministrazione