กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244

Tittel: Контент-маркетинг: поняття, цілі, принципи та значення
Authors: Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Андрій Олександрович
Bibliographic description (Ukraine): Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в контексті євроінтеграції: тези V Міжнародної науково-практичної конференції 14 квітня 2016 року
Utgivelsesdato: 14-apr-2016
Date of entry: 24-mai-2016
Forlag: Рівне: НУВГП
UDC: 339.13
Emneord: маркетинг
інформаційне наповнення сайту
контент
контент-маркетинг
Number of pages: 3
Abstrakt: Розглянуто поняття контентмаркетингу, висвітлено його цілі, принципи та значення в сучасному світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244
Content type: Article
Vises i samlingene:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
Oksentjuk_tezy.doc55 kBMicrosoft WordVis/Åpne
Oksentjuk_tezy.odt30,16 kBOpenDocument TextVis/Åpne
Oksentjuk_tezy.pdfтези89,7 kBAdobe PDFVis/Åpne
Oksentjuk_tezy.djvu30,62 kBDjVuVis/Åpne
Oksentjuk_tezy__COVER.png363,33 kBimage/pngVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright

เครื่องมือสำหรับผู้ดูแลระบบ