Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244

Заглавие: Контент-маркетинг: поняття, цілі, принципи та значення
Автори: Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Андрій Олександрович
Bibliographic description (Ukraine): Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в контексті євроінтеграції: тези V Міжнародної науково-практичної конференції 14 квітня 2016 року
Дата на Публикуване: 14-Апр-2016
Date of entry: 24-Май-2016
Издател: Рівне: НУВГП
UDC: 339.13
Ключови Думи: маркетинг
інформаційне наповнення сайту
контент
контент-маркетинг
Number of pages: 3
Резюме: Розглянуто поняття контентмаркетингу, висвітлено його цілі, принципи та значення в сучасному світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244
Content type: Article
Показва се в Колекции:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
Oksentjuk_tezy.doc55 kBMicrosoft WordИзглед/Отваряне
Oksentjuk_tezy.odt30,16 kBOpenDocument TextИзглед/Отваряне
Oksentjuk_tezy.pdfтези89,7 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне
Oksentjuk_tezy.djvu30,62 kBDjVuИзглед/Отваряне
Oksentjuk_tezy__COVER.png363,33 kBimage/pngИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.

Administrasjonsverktøy