Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244

Titel: Контент-маркетинг: поняття, цілі, принципи та значення
Författare: Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Андрій Олександрович
Bibliographic description (Ukraine): Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в контексті євроінтеграції: тези V Міжнародної науково-практичної конференції 14 квітня 2016 року
Utgivningsdatum: 14-apr-2016
Date of entry: 24-maj-2016
Utgivare: Рівне: НУВГП
UDC: 339.13
Nyckelord: маркетинг
інформаційне наповнення сайту
контент
контент-маркетинг
Number of pages: 3
Sammanfattning: Розглянуто поняття контентмаркетингу, висвітлено його цілі, принципи та значення в сучасному світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244
Content type: Article
Samling:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
Oksentjuk_tezy.doc55 kBMicrosoft WordVisa/Öppna
Oksentjuk_tezy.odt30,16 kBOpenDocument TextVisa/Öppna
Oksentjuk_tezy.pdfтези89,7 kBAdobe PDFVisa/Öppna
Oksentjuk_tezy.djvu30,62 kBDjVuVisa/Öppna
Oksentjuk_tezy__COVER.png363,33 kBimage/pngVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!

Administrationswerkzeuge