Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244

Tytuł: Контент-маркетинг: поняття, цілі, принципи та значення
Authors: Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Андрій Олександрович
Bibliographic description (Ukraine): Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в контексті євроінтеграції: тези V Міжнародної науково-практичної конференції 14 квітня 2016 року
Data wydania: 14-kwi-2016
Date of entry: 24-maj-2016
Wydawca: Рівне: НУВГП
UDC: 339.13
Słowa kluczowe: маркетинг
інформаційне наповнення сайту
контент
контент-маркетинг
Strony: 3
Abstract: Розглянуто поняття контентмаркетингу, висвітлено його цілі, принципи та значення в сучасному світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Oksentjuk_tezy.doc55 kBMicrosoft WordPrzeglądanie/Otwarcie
Oksentjuk_tezy.odt30,16 kBOpenDocument TextPrzeglądanie/Otwarcie
Oksentjuk_tezy.pdfтези89,7 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie
Oksentjuk_tezy.djvu30,62 kBDjVuPrzeglądanie/Otwarcie
Oksentjuk_tezy__COVER.png363,33 kBimage/pngPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Εργαλεία διαχειριστή