Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244

Titolo: Контент-маркетинг: поняття, цілі, принципи та значення
Autori: Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Андрій Олександрович
Bibliographic description (Ukraine): Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в контексті євроінтеграції: тези V Міжнародної науково-практичної конференції 14 квітня 2016 року
Data: 14-apr-2016
Date of entry: 24-mag-2016
Editore: Рівне: НУВГП
UDC: 339.13
Parole chiave: маркетинг
інформаційне наповнення сайту
контент
контент-маркетинг
Number of pages: 3
Abstract: Розглянуто поняття контентмаркетингу, висвітлено його цілі, принципи та значення в сучасному світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Oksentjuk_tezy.doc55 kBMicrosoft WordVisualizza/apri
Oksentjuk_tezy.odt30,16 kBOpenDocument TextVisualizza/apri
Oksentjuk_tezy.pdfтези89,7 kBAdobe PDFVisualizza/apri
Oksentjuk_tezy.djvu30,62 kBDjVuVisualizza/apri
Oksentjuk_tezy__COVER.png363,33 kBimage/pngVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.

Admin Tools