Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244

Title: Контент-маркетинг: поняття, цілі, принципи та значення
Authors: Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Андрій Олександрович
Bibliographic description (Ukraine): Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в контексті євроінтеграції: тези V Міжнародної науково-практичної конференції 14 квітня 2016 року
Issue Date: 14-ápr-2016
Date of entry: 24-máj-2016
Publisher: Рівне: НУВГП
UDC: 339.13
Keywords: маркетинг
інформаційне наповнення сайту
контент
контент-маркетинг
Number of pages: 3
Abstract: Розглянуто поняття контентмаркетингу, висвітлено його цілі, принципи та значення в сучасному світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244
Content type: Article
Ebben a gyűjteményben:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Oksentjuk_tezy.doc55 kBMicrosoft WordMegtekintés/Megnyitás
Oksentjuk_tezy.odt30,16 kBOpenDocument TextMegtekintés/Megnyitás
Oksentjuk_tezy.pdfтези89,7 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás
Oksentjuk_tezy.djvu30,62 kBDjVuMegtekintés/Megnyitás
Oksentjuk_tezy__COVER.png363,33 kBimage/pngMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Ferramentas administrativas