Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244

Titel: Контент-маркетинг: поняття, цілі, принципи та значення
Autor(en): Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Андрій Олександрович
Bibliographic description (Ukraine): Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в контексті євроінтеграції: тези V Міжнародної науково-практичної конференції 14 квітня 2016 року
Erscheinungsdatum: 14-Apr-2016
Date of entry: 24-Mai-2016
Herausgeber: Рівне: НУВГП
UDC: 339.13
Stichwörter: маркетинг
інформаційне наповнення сайту
контент
контент-маркетинг
Number of pages: 3
Zusammenfassung: Розглянуто поняття контентмаркетингу, висвітлено його цілі, принципи та значення в сучасному світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244
Content type: Article
Enthalten in den Sammlungen:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Oksentjuk_tezy.doc55 kBMicrosoft WordÖffnen/Anzeigen
Oksentjuk_tezy.odt30,16 kBOpenDocument TextÖffnen/Anzeigen
Oksentjuk_tezy.pdfтези89,7 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen
Oksentjuk_tezy.djvu30,62 kBDjVuÖffnen/Anzeigen
Oksentjuk_tezy__COVER.png363,33 kBimage/pngÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.

Strumenti di amministrazione