Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244

Başlık: Контент-маркетинг: поняття, цілі, принципи та значення
Yazarlar: Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Андрій Олександрович
Bibliographic description (Ukraine): Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в контексті євроінтеграції: тези V Міжнародної науково-практичної конференції 14 квітня 2016 року
Yayın Tarihi: 14-Nis-2016
Date of entry: 24-May-2016
Yayıncı: Рівне: НУВГП
UDC: 339.13
Anahtar kelimeler: маркетинг
інформаційне наповнення сайту
контент
контент-маркетинг
Number of pages: 3
Özet: Розглянуто поняття контентмаркетингу, висвітлено його цілі, принципи та значення в сучасному світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Oksentjuk_tezy.doc55 kBMicrosoft WordGöster/Aç
Oksentjuk_tezy.odt30,16 kBOpenDocument TextGöster/Aç
Oksentjuk_tezy.pdfтези89,7 kBAdobe PDFGöster/Aç
Oksentjuk_tezy.djvu30,62 kBDjVuGöster/Aç
Oksentjuk_tezy__COVER.png363,33 kBimage/pngGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Admin Tools