Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244

Títol: Контент-маркетинг: поняття, цілі, принципи та значення
Autor: Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Андрій Олександрович
Bibliographic description (Ukraine): Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в контексті євроінтеграції: тези V Міжнародної науково-практичної конференції 14 квітня 2016 року
Data de publicació: 14-d’a-2016
Date of entry: 24-de -2016
Editorial: Рівне: НУВГП
UDC: 339.13
Paraules clau: маркетинг
інформаційне наповнення сайту
контент
контент-маркетинг
Number of pages: 3
Resum: Розглянуто поняття контентмаркетингу, висвітлено його цілі, принципи та значення в сучасному світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
Oksentjuk_tezy.doc55 kBMicrosoft WordVeure/Obrir
Oksentjuk_tezy.odt30,16 kBOpenDocument TextVeure/Obrir
Oksentjuk_tezy.pdfтези89,7 kBAdobe PDFVeure/Obrir
Oksentjuk_tezy.djvu30,62 kBDjVuVeure/Obrir
Oksentjuk_tezy__COVER.png363,33 kBimage/pngVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Eines d'Administrador