Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244

Teitl: Контент-маркетинг: поняття, цілі, принципи та значення
Awduron: Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Андрій Олександрович
Bibliographic description (Ukraine): Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в контексті євроінтеграції: тези V Міжнародної науково-практичної конференції 14 квітня 2016 року
Dyddiad Cyhoeddi: 14-Apr-2016
Date of entry: 24-May-2016
Cyhoeddwr: Рівне: НУВГП
UDC: 339.13
Allweddeiriau: маркетинг
інформаційне наповнення сайту
контент
контент-маркетинг
Number of pages: 3
Crynodeb: Розглянуто поняття контентмаркетингу, висвітлено його цілі, принципи та значення в сучасному світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244
Content type: Article
Ymddengys yng Nghasgliadau:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Ffeiliau yn yr Eitem Hon:
Ffeil Disgrifiad MaintFformat 
Oksentjuk_tezy.doc55 kBMicrosoft WordGweld/Agor
Oksentjuk_tezy.odt30,16 kBOpenDocument TextGweld/Agor
Oksentjuk_tezy.pdfтези89,7 kBAdobe PDFGweld/Agor
Oksentjuk_tezy.djvu30,62 kBDjVuGweld/Agor
Oksentjuk_tezy__COVER.png363,33 kBimage/pngGweld/Agor


Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.

Offer Gweinyddol