霂瑞霂��撘����迨��辣: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244

Název: Контент-маркетинг: поняття, цілі, принципи та значення
Autoři: Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Андрій Олександрович
Bibliographic description (Ukraine): Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в контексті євроінтеграції: тези V Міжнародної науково-практичної конференції 14 квітня 2016 року
Datum vydání: 14-dub-2016
Date of entry: 24-kvě-2016
Nakladatel: Рівне: НУВГП
UDC: 339.13
Klíčová slova: маркетинг
інформаційне наповнення сайту
контент
контент-маркетинг
Number of pages: 3
Abstrakt: Розглянуто поняття контентмаркетингу, висвітлено його цілі, принципи та значення в сучасному світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Oksentjuk_tezy.doc55 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Oksentjuk_tezy.odt30,16 kBOpenDocument TextZobrazit/otevřít
Oksentjuk_tezy.pdfтези89,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Oksentjuk_tezy.djvu30,62 kBDjVuZobrazit/otevřít
Oksentjuk_tezy__COVER.png363,33 kBimage/pngZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

蝞∠�極�