Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244

タイトル: Контент-маркетинг: поняття, цілі, принципи та значення
著者: Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Андрій Олександрович
Bibliographic description (Ukraine): Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в контексті євроінтеграції: тези V Міжнародної науково-практичної конференції 14 квітня 2016 року
発行日: 14-4月-2016
Date of entry: 24-5月-2016
出版者: Рівне: НУВГП
UDC: 339.13
キーワード: маркетинг
інформаційне наповнення сайту
контент
контент-маркетинг
Number of pages: 3
抄録: Розглянуто поняття контентмаркетингу, висвітлено його цілі, принципи та значення в сучасному світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244
Content type: Article
出現コレクション:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
Oksentjuk_tezy.doc55 kBMicrosoft Word見る/開く
Oksentjuk_tezy.odt30,16 kBOpenDocument Text見る/開く
Oksentjuk_tezy.pdfтези89,7 kBAdobe PDF見る/開く
Oksentjuk_tezy.djvu30,62 kBDjVu見る/開く
Oksentjuk_tezy__COVER.png363,33 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

Admin Tools