Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244

Titulua: Контент-маркетинг: поняття, цілі, принципи та значення
Egilea: Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Андрій Олександрович
Bibliographic description (Ukraine): Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в контексті євроінтеграції: тези V Міжнародної науково-практичної конференції 14 квітня 2016 року
Gordailuaren-data: 14-Apr-2016
Date of entry: 24-May-2016
Argitalpen: Рівне: НУВГП
UDC: 339.13
Gako-hitzak: маркетинг
інформаційне наповнення сайту
контент
контент-маркетинг
Number of pages: 3
Laburpena: Розглянуто поняття контентмаркетингу, висвітлено його цілі, принципи та значення в сучасному світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244
Content type: Article
Bildumetan azaltzen da:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
Oksentjuk_tezy.doc55 kBMicrosoft WordBistaratu/Ireki
Oksentjuk_tezy.odt30,16 kBOpenDocument TextBistaratu/Ireki
Oksentjuk_tezy.pdfтези89,7 kBAdobe PDFBistaratu/Ireki
Oksentjuk_tezy.djvu30,62 kBDjVuBistaratu/Ireki
Oksentjuk_tezy__COVER.png363,33 kBimage/pngBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Administratzailearen tresnak