Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244

Pealkiri: Контент-маркетинг: поняття, цілі, принципи та значення
Autor: Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Андрій Олександрович
Bibliographic description (Ukraine): Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в контексті євроінтеграції: тези V Міжнародної науково-практичної конференції 14 квітня 2016 року
Ilmumisaasta: 14-apr-2016
Date of entry: 24-mai-2016
Kirjastaja: Рівне: НУВГП
UDC: 339.13
Märksõnad: маркетинг
інформаційне наповнення сайту
контент
контент-маркетинг
Number of pages: 3
Kokkuvõte: Розглянуто поняття контентмаркетингу, висвітлено його цілі, принципи та значення в сучасному світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
Oksentjuk_tezy.doc55 kBMicrosoft WordVaata/Ava
Oksentjuk_tezy.odt30,16 kBOpenDocument TextVaata/Ava
Oksentjuk_tezy.pdfтези89,7 kBAdobe PDFVaata/Ava
Oksentjuk_tezy.djvu30,62 kBDjVuVaata/Ava
Oksentjuk_tezy__COVER.png363,33 kBimage/pngVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Admin vahendid