Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244

ชื่อเรื่อง: Контент-маркетинг: поняття, цілі, принципи та значення
ผู้แต่ง: Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Андрій Олександрович
Bibliographic description (Ukraine): Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в контексті євроінтеграції: тези V Міжнародної науково-практичної конференції 14 квітня 2016 року
วันที่เผยแพร่: 14-เมษ-2016
Date of entry: 24-พฤษ-2016
สำนักพิมพ์: Рівне: НУВГП
UDC: 339.13
คำสำคัญ: маркетинг
інформаційне наповнення сайту
контент
контент-маркетинг
Number of pages: 3
บทคัดย่อ: Розглянуто поняття контентмаркетингу, висвітлено його цілі, принципи та значення в сучасному світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16244
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Oksentjuk_tezy.doc55 kBMicrosoft Wordดู/เปิด
Oksentjuk_tezy.odt30,16 kBOpenDocument Textดู/เปิด
Oksentjuk_tezy.pdfтези89,7 kBAdobe PDFดู/เปิด
Oksentjuk_tezy.djvu30,62 kBDjVuดู/เปิด
Oksentjuk_tezy__COVER.png363,33 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

Eines d'Administrador