Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098

Title: Интернет-технології як маркетинговий інструмент просування на ринку страхових продуктів
Other Titles: Internet-technology as a marketing tool for promotion in the market of insurance products
Authors: Миронець, Сергій Вікторович
Mironets, Sergiy
Issue Date: 6-六月-2014
Date of entry: 6-六月-2014
Abstract: Використання інтернет-інструментів у маркетинговій системі страхової компанії є необхідним, важливим і актуальним методом реклами, розповсюдження і просування страхових продуктів на ринок. Страхові компанії не повинні обходити увагою сучасні методи і технології, якими вже активно користуються західні компанії. Адже саме використання сучасних маркетингових інструментів дозволить їм виділиться на загальном на загальному фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.у фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098
Content type: Article
�蝷箔����:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

��辣銝剔�﹝獢�:
獢�獢� ��膩 憭批���撘� 
Avtoreferat_Myronets.odt42,87 kBOpenDocument Text璉�閫�/撘��
Avtoreferat_Myronets.pdf110,91 kBAdobe PDF璉�閫�/撘��
Avtoreferat_Myronets.djvu48,19 kBDjVu璉�閫�/撘��
Avtoreferat_Myronets__COVER.png113,13 kBimage/png璉�閫�/撘��


�DSpace銝剜�������★��������雿��.

Nástroje administrátora