Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098

Titulua: Интернет-технології як маркетинговий інструмент просування на ринку страхових продуктів
Beste titulu batzuk: Internet-technology as a marketing tool for promotion in the market of insurance products
Egilea: Миронець, Сергій Вікторович
Mironets, Sergiy
Gordailuaren-data: 6-Jun-2014
Date of entry: 6-Jun-2014
Laburpena: Використання інтернет-інструментів у маркетинговій системі страхової компанії є необхідним, важливим і актуальним методом реклами, розповсюдження і просування страхових продуктів на ринок. Страхові компанії не повинні обходити увагою сучасні методи і технології, якими вже активно користуються західні компанії. Адже саме використання сучасних маркетингових інструментів дозволить їм виділиться на загальном на загальному фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.у фоні страхового ринку і зберегти стійку увагу до себе з боку споживачів, що є необхідною умовою виживання в сучасному ринковому світі.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3098
Content type: Article
Bildumetan azaltzen da:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
Avtoreferat_Myronets.odt42,87 kBOpenDocument TextBistaratu/Ireki
Avtoreferat_Myronets.pdf110,91 kBAdobe PDFBistaratu/Ireki
Avtoreferat_Myronets.djvu48,19 kBDjVuBistaratu/Ireki
Avtoreferat_Myronets__COVER.png113,13 kBimage/pngBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Admin Tools